welkom wederom hahaquote:Op zondag 20 december 2009 21:40 schreef BlackSheep het volgende:
Jeuj ik ben toch weer in Tilburg verzeild geraakt!
veel nepsneeuw? :-p Of echte sneeuw? Net trouwens nr 7 en 8 geholpen. Over 2 uurtjes mag ik t zelf gaan proberen. En als ik vast kom te zitten, zijn er hopelijk net zulke behulpzame mensen te vinden als ik vandaag..quote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
Hier ligt niet zo veel, maar bij het werk echt 20-30 cm![]()
.
Echt natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
veel nepsneeuw? :-p Of echte sneeuw? Net trouwens nr 7 en 8 geholpen. Over 2 uurtjes mag ik t zelf gaan proberen. En als ik vast kom te zitten, zijn er hopelijk net zulke behulpzame mensen te vinden als ik vandaag..
Die behulpzame mensen zijn dan natuurlijk allang lekker behaaglijk warm thuisquote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Over 2 uurtjes mag ik t zelf gaan proberen. En als ik vast kom te zitten, zijn er hopelijk net zulke behulpzame mensen te vinden als ik vandaag..
8 autos die ik heb meegeholpen los te komen uit de sneeuw. Ik zit midden in de bossen in oisterwijk.. En heb gehoord dat buiten de bossen alles goed rijbaar is. Dus alleen de eerste km word vingers kruisen.. :-) Ligt hier zonder overdrijven 40cm sneeuw wat elke x als t een beetje waait weer word aangevuld door sneeuw van de bomen..quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Echt natuurlijk.
Zonder sneeuw staan er enkel een paar kerstbomen met nepsneeuw.
7 en 8?
Waarmee? Sporten of wat? Als je kampioen bent, wel ff zeggen in welke disciplinequote:
hehe nee. Maar het zat zo goed in elkaar dat we de sterkste groepen in jaren hebben kunnen verslaan. Zal binnenkort wel effe wat postenquote:Op maandag 21 december 2009 00:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je hebt dus nog een jasje kunnen regelen?
NS schijnt vandaag echt helemaal plat te liggen! Succes!quote:Deze trein rijdt vandaag niet
07:06 Tilburg 1 Eindhoven Intercity (NS)
Boven de rivieren rijden ze bijna helemaal niet!quote:Op maandag 21 december 2009 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
Bussen rijden ook nog niet volgens schema
Tilburg rijdt wel.quote:Op maandag 21 december 2009 07:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Boven de rivieren rijden ze bijna helemaal niet!
Valt slecht op he dat geel in het wit...quote:Op maandag 21 december 2009 07:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg rijdt wel.
Tussen tilburg en oisterwijk op het spoor een aanrijding met persoon, rijden nu ook geen treinen daar
Toch knap om nu een trein te koppen ...
hahaquote:Op maandag 21 december 2009 07:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Valt slecht op he dat geel in het wit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |