Nouja zeg, dat je je bed niet uit komt voor mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:48 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan lig ik nog in bed, anders had ik je wel gebracht
Tja, moet mn vriendin warm houden, heb geen cv thuisquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nouja zeg, dat je je bed niet uit komt voor mijsnif.
Hehe, wie weet wat je krijgtquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Vandaag kwam de baas van Peutax even langs met een doos wijn als kerstpresentje voor mn baas. Dus ik zeg 'Hoe zit dat? Wij regelen hier die taxi's en hij krijgt wijn, how bout that?'. Blijkbaar gingen ze nu wat regelen ofzo![]()
heppie nou weer zijn oplader gejat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Neefje lief had nog een oplader voor mijn laptopoké, voor zijn laptop
Nou, ik zei vandaag; Ehhh, ik heb jouw oplader van jouw laptop geslooptquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef Guard het volgende:
[..]
heppie nou weer zijn oplader gejat?
Scheelt jou weer stufiquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, ik zei vandaag; Ehhh, ik heb jouw oplader van jouw laptop gesloopt
Hij > Ojee, en nu?
Ik < Nou, nu moet ik een nieuwe kopen
Mijn moeder: Ja, dat zou ik maar doen
> Volgens mij heb ik er nog wel 2 liggen
< Ooo dat zou mooi zijn![]()
Dus hij ging kijken en hij vond er sowieso één en die past
Ik heb sowieso geen stufiquote:
Pourquoi?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen stufiHaha.
Ik heb al een 4jarige HBO gedaan, dus mijn stufi-recht is opquote:
Balenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb al een 4jarige HBO gedaan, dus mijn stufi-recht is op
Mja, de eerste keer géén stufi (¤293 ofzo) deed erg zeerquote:
Das ook best veel dat je kreegquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, de eerste keer géén stufi (¤293 ofzo) deed erg zeer
Ja, volledige aanvullende thuiswonende beursquote:
En nog valt daar geen kamerhuur van te betalen...quote:
Dan krijg je gewoon meer dan ik als uitwonendquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, volledige aanvullende thuiswonende beurs
mjah, huur is idd ook veel, moet je gewoon bij gaan werkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En nog valt daar geen kamerhuur van te betalen...
slecht gestrooid ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef styliste het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat er zo ontzettend slecht gestrooid wordt in Tilburg![]()
zo da's er uit....
Tja, mijn aanvullende beurs was hoog (i.v.m. overlijden van mijn vader), dus dan zal dat misschien daar aan liggen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon meer dan ik als uitwonend. DAt gaat ook nergens over....
idd, dan maar 1 ouderquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, mijn aanvullende beurs was hoog (i.v.m. overlijden van mijn vader), dus dan zal dat misschien daar aan liggen?
Moet wel, want normaal krijg je niet zoveel als thuiswonend, je maakt amper kosten dan namelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, mijn aanvullende beurs was hoog (i.v.m. overlijden van mijn vader), dus dan zal dat misschien daar aan liggen?
ik kreeg ook 200quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Moet wel, want normaal krijg je niet zoveel als thuiswonend, je maakt amper kosten dan namelijk.
met de auto ja en dan de alleen de hoofdwegen. De rest is nog steeds een spiegel. Breda zou helemaal schoon zijn heb ik gehoord...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
slecht gestrooid ?
alles is goed te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |