Mijn standaard luik bouw ik met mijn club brugge, als het aan een anderlecht zal er niks gebeurenquote:Op zondag 20 december 2009 19:03 schreef John_Q het volgende:
'Zo standaard als luik'
Dikke punchline swa, zelf verzonnen of uit een nummer?
Ah das wel leukquote:Op zondag 20 december 2009 19:03 schreef Kimochi het volgende:
Hoogtepunten uit de eerste helft van het seizoen. Zelfs ik weet dat.
Niet liegenquote:Op zondag 20 december 2009 19:06 schreef Rekkie het volgende:
Wen er maar aan, volgende week hetzelfde euvel.....
Huilie!
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 december 2009 19:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mijn standaard luik bouw ik met mijn club brugge, als het aan een anderlecht zal er niks gebeuren
hittespitterrrrquote:Op zondag 20 december 2009 19:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mijn standaard luik bouw ik met mijn club brugge, als het aan een anderlecht zal er niks gebeuren
Fakkelbrigade jeweetutquote:Op zondag 20 december 2009 19:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 19:12 schreef John_Q het volgende:
[..]
Fakkelbrigade jeweetut
De flow is te lauw voor iedereen, auf wiedersehen
Wil je PSV en aantrekkelijk voetbal NIET in één zin typen?!?quote:Op zondag 20 december 2009 19:19 schreef o.us het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Twente zie ik graag aan kop. Eens wat anders dan PSV/Ajax. Alhoewel PSV mooier en aantrekkelijker voetbal speelt.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:19 schreef o.us het volgende:
Alhoewel PSV mooier en aantrekkelijker voetbal speelt.
MOEHAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil je PSV en aantrekkelijk voetbal NIET in één zin typen?!?
Voetbalquote:Op zondag 20 december 2009 19:02 schreef J.Herrer het volgende:
Door die kutsneeuw![]()
Normaal altijd om 19u tv aanzetten en dan lekker voetbal kijken, zo standaard als Luik
Maar nu nietHoe of wat gaan ze nu uitzenden? Schaatsen ofzo
WTFquote:Op zondag 20 december 2009 19:19 schreef o.us het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Twente zie ik graag aan kop. Eens wat anders dan PSV/Ajax. Alhoewel PSV mooier en aantrekkelijker voetbal speelt.
Mooier voetbal dan Ajax tegen Anderlecht.quote:Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil je PSV en aantrekkelijk voetbal NIET in één zin typen?!?
Anderlecht speelde anders mooier voetbal dan PSV in 3000 jaarquote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef valek het volgende:
[..]
Mooier voetbal dan Ajax tegen Anderlecht.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig speelde Feyenoord gisteren
Al speelden ze vandaag, dan was het nog een voetballoze zondagquote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig speelde Feyenoord gisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |