abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75980059
Jeetje Twinkley dat is schrikken, zeker ook omdat het twee keer gebeurde. Ik weet ook niet wat het geweest kan zijn. Hopelijk gebeurt het nooit meer!

Huup ik zie het ook op de foto inderdaad. Is het eigenlijk bekend waardoor zo'n voorkeurshouding ontstaat? Heeft dat misschien iets te maken met de geboorte? Als dat zo is, heb ik eindelijk het voordeel van een keizersnede ontdekt. Het lijkt me heel naar om je zoveel zorgen te moeten maken om haar hoofdje.

Karin wat zielig voor jullie allebei dat Lars pijn lijkt te hebben als hij in je armen ligt. Dat is toch het laatste dat je wilt. Heeft de osteopaat nog wat geholpen vandaag?

BE fijn dat het beter gaat. En ik schrijf de middeltjes die je noemt maar vast op...

Wat knap dat Driekus al zelf zijn fles vast probeert te houden! Hij is bijna evenoud als Xeentje, maar die is volgens mij nog lang niet zo ver. Het enige dat die tot nog toe probeert vast te houden is mama's haar. Ze heeft dan ook regelmatig lange blonde haren in haar knuistjes
Ik gebruik ook Nutrilon standaard, maar haar poep is normaal gesproken gewoon bruin met korreltjes en het ruikt naar melk (nu ze ziek is niet hoor, nu lijkt het meestal meer op grijs/groen cement, afgewisseld met bruin spuitwater).

Bar ontzettend fijn dat het beter gaat! Hopelijk is dit inderdaad een keerpunt en wordt het vanaf nu echt alleen maar leuk

Martine, vindt Jamie de babygym leuk? Xeentje is helemaal verliefd op haar tinylove muziekmobiel. Vooral de aap krijgt heel veel lieve kirrende lachjes van haar.

Een meet lijkt me ook wel leuk

Xeentje is nog steeds ziek. Het overgeven is wel gestopt gelukkig. Maar de diarree houdt maar aan. Al twee weken nu. En ze blijft maar afvallen, terwijl ze juist moet groeien. Niks leuk Ik tel echt de dagen af naar het resultaat van de kweek.

DuchessX en Juup hoe is het met jullie meisje?
pi_75980063
Troel, ook hier nog een keer: sterkte de komende tijd
Lotte!
Noah!
pi_75980111
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef Mini-Juup het volgende:
Vandaag heeft papa mij voor het eerst iets anders te eten gegeven dat flesvoeding. Ik kreeg een wortelhapje en vond het niet eens vies.

[ afbeelding ]
Die ongeschoren meneer linksboven is mijn grijs wordende papa.

[ afbeelding ]

Echt happen zoals papa en mama kan ik nog niet, maar het begin is er en het komt vast wel snel in orde.
Ze is zó lief!!!

#geen
pi_75980178
En ze verviermaanddagt vandaag.

Nu kan ik trouwens binnenkort wat kleertjes van Eva hier op fok! zetten.
pi_75980196
Scherm te lang open.
Troel sterkte!
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef Juup© het volgende:

Sterkte
Bedankt. Toevallig zat ik net aan jullie te denken!
  woensdag 23 december 2009 @ 18:55:32 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75980230
Troel, heel veel sterkte gewenst. Met kerst het ziekenhuis in is al helemaal klote...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75980269
Xenia ik duim voor je kleine meisje hoor. Wat afschuwelijk dat ze al zo lang diarree heeft

Met Evi gaat het goed hoor, soms wat last met ontlasting, maar geen ernstige dingen. We gaan ook naar de fysio en osteopaat ivm lichte voorkeurshouding, maar ze gaat goed vooruit.

Ik prijs me gelukkig met mijn gezonde dochter, als ik hier lees hoe het met sommige kleintjes gaat
#geen
pi_75980415
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef DuchessX het volgende:

Ze is zó lief!!!

[ afbeelding ]
Wat een scheetje
En nu al haar eerste echte hapjes? Wat gaat dat snel.
Fijn dat het zo goed met haar gaat.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:02:55 #284
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75980533
Gatver, wat een nare dingen komen er voorbij zeg!

Lars, arm ventje, en je arme mamsje..

Xeentje ook nog steeds ziek

Twinkly, dan schrik je je toch helemaal de klere? Bah, wat eng, ik hoop dat hij dat NOOIT meer terugkrijgt zeg

En ocharme, Troel, heel veel sterkte en beterschap voor je ventje, dit zo vlak voor kerst is echt dubbel naar

Gelukkig wel een mooi bericht van DuchessX, wat een lekker ding is dat meiske van jullie

Stef's gehoortest deel 2 was helemaal goed en we hebben lekker samen gewinkeld Zo leuk, er kwamen op straat gewoon mensen naar me toe om te zeggen dat Stef zo'n schatje is, ik kon er niets aan doen maar moest toch écht even glunderen
3!
  Jubileum moderator woensdag 23 december 2009 @ 19:05:38 #285
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75980649
Troel heel veel sterkte in het ziekenhuis. Niet fijn maar wel de plek waar ze Jochem goed kunnen helpen met RS. Succes!

Twinkly, ik ben geen dokter he, dus ik kan alleen maar gokken, maar het lijkt op een breath holding spell.
Vraag er eens naar de volgende keer als je op het cb bent.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75980702
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Xenia het volgende:
Scherm te lang open.
Troel sterkte!
[..]

Bedankt. Toevallig zat ik net aan jullie te denken!
pi_75981707
Beterschap en sterkte voor Jochem & fam
pi_75982025
En trouwens, karin voor jou ook veel sterkte.
Ik vond tijn al veel huilen aan het begin (rond de 6u op een dag) en kan me voorstellen dat je soms radeloos bent en vooral machteloos.

Hopelijk kun je met de feestdagen (als je man vrij heeft?)beetje bijtanken.
pi_75982079
Poeh Jochem, dat is ook wat ventje! Beterschap en snel opknappen hoor!
En Xenia, wat #%#$& dat je kleine meisje zo ziek is! Sterkte!

De osteopaat voelde nog wel wat lichte blokkades bij Lars, maar niet dusdanig dat hij er zo overstuur van moet raken (hij ging vanmiddag weer helemaal uit zijn plaat) Hij heeft hem nog wel behandeld, maar hij wist het ook even niet meer, en het leek hem ook heel verstandig om Lars aan de kinderarts te laten zien.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75982433
Stef geslaagd wat fijn

Troel sterkte en beterschap voor Jochem. Wat een narigheid zeg. hopelijk knapt hij snel op.

Evi nu aan de hapjes das vlot! fijn dat je het lekker vond prulleke

Xenia wat ontzettend naar zeg dat ze zo af blijft vallen enzo
zijn jullie nou al bij een kinderarts geweest verder? Ze is nog maar zo klein, afvallen lijkt me écht niet de bedoeling. Ik hoop echt voor jullie dat ze snel aansterkt en verder opknapt

En Xenia die voorkeur kan door heel veel ontstaan, sommige kindjes hebben zo'n voorkeur al in de baarmoeder, die liggen op een bepaalde manier in de baarmoeder al. Soms komt het inderdaad van een bevalling maar dat hoeft lang niet altijd zo te zijn. En het kan ook gewoon dat een kindje gewoon lekkerder ligt op een kant dan op de andere (hebben wij in principe ook natuurlijk). Alleen zo'n koppie is nog zó zacht dat t wel een probleem is dan dus tsja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We komen net bij osteo vandaan, eigenlijk niets bijzonders te melden.
Hij heeft haar behandeld zoals vorige keer, zo vond het wel best, protesteerde aan het einde nog wat maar verder niet en nu ligt ze in bed te slapen (op dr goeie kant weer ) De osteopaat wil dat ik zelf aan de probiotica ga (à 40,- per maand...) en dat Amélie ook probiotica krijgt (à 40,- per 2 wkn alstublieft dankuwel...). Dat zou haar weer dagelijks moeten laten poepen want dat moest wel volgens hem bij borstvoeding dan móéten ze dagelijks poepen. Nja ik weet het niet, dat is niet wat ik weet/hoor/lees van borstvoedingspoep en daarnaast, we geven al lactulose en gaan voor die behandelingen dus ik denk dat ik die poepdure probiotica maar even skip. (sowieso ben ik er voor mezelf in ieder geval, niet zo'n enorme fan van magoe.)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75984284
troel sterkte met je ventje

huup ze mogen toch na een week poepen bij bv? dat is wat ik overal hoor. mijn oudste deed dat ook bij de bv. de jongste heeft flesvoeding gehad en die poepte soms ook een week niet. en volgens de kinderarts was dat niet erg. zelfs nu poept ze maar om de 2/3 en soms 4 dagen maar 1 keer. ook dat was geen probleem.
maar heeft ze erge problemen met poepen dan omdat de osteo dat voorstelde?
mama van 3 kids!
pi_75984480
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Popples het volgende:
troel sterkte met je ventje

huup ze mogen toch na een week poepen bij bv? dat is wat ik overal hoor. mijn oudste deed dat ook bij de bv. de jongste heeft flesvoeding gehad en die poepte soms ook een week niet. en volgens de kinderarts was dat niet erg. zelfs nu poept ze maar om de 2/3 en soms 4 dagen maar 1 keer. ook dat was geen probleem.
maar heeft ze erge problemen met poepen dan omdat de osteo dat voorstelde?
ja dat bedoelde ik dus, dat het ook met borstvoeding lang mag duren. Volgens mijn lactatiekundige/wvk kan het soms zelfs wel 3 weken duren dus mja. En poepproblemen ja zeg dat wel. 4 november was de laatste "natuurlijke" poepluier, uit zichzelf. Sindsdien heeft ze een paar keer met een klysma gepoept (na eerst 3 weken niet gepoept te hebben) en nu lukt het wel op lactulose zo af en toe.
Maar ik wil eigenlijk liever niet teveel in haar stoppen qua goedjes enzo die haar moeten laten poepen dus dan liever maar geen probiotica.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75984616
Evi wat ben jij een plaaaatje

En Troel veel sterkte met Jochem in het ziekenhuis. Jeetje zijn eerste kerst in het ziekenhuis dat is gewoon echt helemaal niet leuk.
pi_75984718
Esmee heeft vanmiddag haar prikjes gehad. Pff moest me gewoon inhouden om de cb-arts niet weg te duwen toen ze met die naald kwam Mijn kleine meisje is helemaal van slag nu. Net werd ze totaal overstuur en ontroostbaar wakker. We hebben maar een zetpilletje gegeven ondanks dat het cb dat pas adviseerde vanaf 39,5 graden koorts. Dat meiske had gewoon pijn, dan neem je zelf toch ook wat in
pi_75984803
huh vanaf 39.5??? sporen die lui wel?
Ik heb Lars er gister eentje gegeven toen hij 37.7 had.
Normaal doe ik dat niet hoor, maar hij voelde zich duidelijk niet lekker, nou dan neem je zelf toch ook wat!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 23 december 2009 @ 20:32:13 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75984900
Dat zou ik geloof ik ook niet zomaar doen Huup.
Dan zou ik bijv. eerst weer die lactulose afbouwen en dan pas, maar sowieso zou ik het idd geloof ik niet doen.
pi_75984965
wat rot Stiemie hopelijk helpt de zetpil en voelt ze zich snel beter.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75985038
huup die lactulose kan verder toch geen kwaad als in dat het de darmen lui maakt ofzo? Ik begreep van de huisarts dat je het onbeperkt kan blijven gebruiken (Linde had laatst movicolon, dat is net zo iets, maar dan de versie die we vergoed kregen volgens de arts)
  woensdag 23 december 2009 @ 20:35:48 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75985091
Ja maar... advocaat van de duivel...
Adviseren om pas eentje te geven bij 39,5 koorts is heel iets anders dan zeggen dat ze niks mag als ze pijn heeft. Dat je dan ook zou moet wachten tot die hoge koorts.
*gokt dat dat koortsadvies gegeven wordt vanuit de gedachte dat koorts een functie heeft...
Bij pijn geef ik ook een paracetamolletje hoor, ook al is er geen koorts. En dat gewoon op advies van de huisarts ooit onder het motto van 'als je zelf pijn hebt doe je er toch ook wat tegen?'.

Anyway, het is wel vervelend dat ze er zo veel last van heeft.
pi_75985135
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef Stiemie het volgende:
huup die lactulose kan verder toch geen kwaad als in dat het de darmen lui maakt ofzo? Ik begreep van de huisarts dat je het onbeperkt kan blijven gebruiken (Linde had laatst movicolon, dat is net zo iets, maar dan de versie die we vergoed kregen volgens de arts)
oh nee dat kan ook geen kwaad op zich, maar ik wil liever niet én lactulose én probiotica gaan gebruiken. Dat vind ik teveel naast elkaar want we hebben ook al die osteopatische behandelingen voor dr poepen en de fysio richt zich daar nu ook op dus mja. Ik wil liever niet dingen door elkaar gaan geven zonder met de HA overlegd te hebben enzo.

oh en ik moest wel een beetje grinniken om die "versie die we vergoed krijgen" eigenlijk.
Voor mijn lactulose moest ik een whopping 2.30 euro betalen en das best een flinke fles die je daarvoor krijgt hihi

[ Bericht 15% gewijzigd door huuphuup op 23-12-2009 20:41:42 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')