Jeetje Twinkley dat is schrikken, zeker ook omdat het twee keer gebeurde. Ik weet ook niet wat het geweest kan zijn. Hopelijk gebeurt het nooit meer!
Huup ik zie het ook op de foto inderdaad. Is het eigenlijk bekend waardoor zo'n voorkeurshouding ontstaat? Heeft dat misschien iets te maken met de geboorte? Als dat zo is, heb ik eindelijk het voordeel van een keizersnede ontdekt. Het lijkt me heel naar om je zoveel zorgen te moeten maken om haar hoofdje.
Karin wat zielig voor jullie allebei dat Lars pijn lijkt te hebben als hij in je armen ligt. Dat is toch het laatste dat je wilt. Heeft de osteopaat nog wat geholpen vandaag?
BE fijn dat het beter gaat. En ik schrijf de middeltjes die je noemt maar vast op...
Wat knap dat Driekus al zelf zijn fles vast probeert te houden! Hij is bijna evenoud als Xeentje, maar die is volgens mij nog lang niet zo ver. Het enige dat die tot nog toe probeert vast te houden is mama's haar. Ze heeft dan ook regelmatig lange blonde haren in haar knuistjes
Ik gebruik ook Nutrilon standaard, maar haar poep is normaal gesproken gewoon bruin met korreltjes en het ruikt naar melk (nu ze ziek is niet hoor, nu lijkt het meestal meer op grijs/groen cement, afgewisseld met bruin spuitwater).
Bar ontzettend fijn dat het beter gaat! Hopelijk is dit inderdaad een keerpunt en wordt het vanaf nu echt alleen maar leuk

Martine, vindt Jamie de babygym leuk? Xeentje is helemaal verliefd op haar tinylove muziekmobiel. Vooral de aap krijgt heel veel lieve kirrende lachjes van haar.
Een meet lijkt me ook wel leuk
Xeentje is nog steeds ziek. Het overgeven is wel gestopt gelukkig. Maar de diarree houdt maar aan. Al twee weken nu. En ze blijft maar afvallen, terwijl ze juist moet groeien. Niks leuk

Ik tel echt de dagen af naar het resultaat van de kweek.
DuchessX en Juup hoe is het met jullie meisje?