Hangt van de temperatuur af. Hoe kouder, hoe droger en poederiger de sneeuw. De beste sneeuwballen maak je als het een beetje dooit.quote:Op maandag 21 december 2009 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is toch sneeuw van andere aard, waar er afgelopen donderdag en zondag overdag echt hele droge sneeuw viel waar je niet eens een sneeuwbal van kon maken, valt er nu toch wat vochtiger sneeuw die beter plakt. Leuk voor de sneeuwballen/poppen.
Volgens mij het dauwpunt om preciezer te zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 01:37 schreef NorthernStar het volgende:
Hangt van de temperatuur af.
Locatie?quote:Op maandag 21 december 2009 03:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik moest vanavond naar een vergadering, de bussen en taxi's reden niet meer. Dan maar op de fiets, wat redelijk te doen was op de provinciale weg...
Om 0:00 uur was de vergadering afgelopen, loop ik naar buiten, was er ongeveer 20 cm bovenop de reeds bestaande laag sneeuw van 20 cm gevallen.
De weg was totaal onbegaanbaar.
Heb 10 km door de sneeuw gelopen met de fiets in de hand, 3 uur lang. Sneeuw tot mijn knieën...
Ben onderweg één auto tegengekomen, die wilde wegrijden omdat hij groen licht kreeg bij een kruising. Alleen bleven zijn voorwielen ronddraaien zonder dat er beweging in de auto kwam...
oh, dat kan natuurlijk ook ja.quote:Op maandag 21 december 2009 05:47 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik vroeg mij met name af of er nog meer bijgekomen is.
Hier lijkt het ongeveer +5cm te zijn...
Weer eens wat anders dan al die sneeuw.quote:Op maandag 21 december 2009 06:03 schreef Ravenna29 het volgende:
In Den Haag niks bijgevallen, alleen wat hagel.. Het is een grote ijsbaan buiten.
ijzel is niet leuk, tenzij er 5 cm ligt.quote:Op maandag 21 december 2009 06:13 schreef marcel-o het volgende:
hier heb t nog flink gesneeuwd en ge-ijzeld. ijspegels aan de straatverlichting
Er is wel weer 5+ cm bij gekomen.quote:Op maandag 21 december 2009 06:46 schreef richbitch het volgende:
In Groningen sneeuwt het weer hoor.. m'n rijexamen gaat waarschijnlijk niet door..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |