Ik ben normaal gezien niet zo emotioneel zeg maar, maar ben nu wel enorm gespannen mbt Amaranta.quote:
Gijs is bevallen van een slingerquote:Op zondag 20 december 2009 18:20 schreef Juup© het volgende:
Gijs heeft iets van een kerstboomslinger gegeten en dat kon hij blijkbaar niet uitpoepen dus hing er een sliert uit zijn kont. Hij snapte het niet en dat dat het achter hem aanzat of zo
Ik heb voorzichtig zo'n 20cm slinger uit zijn achterste getrokken
Okéquote:Op zondag 20 december 2009 18:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Neemaar die doet niet meehyperen.
hij komt vandaag!quote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef -moppie- het volgende:
Nog snel even een poll?
meisje, Magdalena Maria Dolores Monserrat of zoquote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef -moppie- het volgende:
jongen of meisje FUFR
Sushi is altijd lekkerquote:
Hmmm, gezelligquote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sushi is altijd lekker
En een unicum: we waren de enige klantenAlle reserveringen waren afgebeld vanwege het weer
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet jij iets wat wij niet weten?
Gisteren ook al benzinepomp overvallen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef Juup© het volgende:
Veldhoven wordt steeds crimineler
Nu dit bericht:
Vijftal gooit spullen uit flat op auto's
die bij jullie?quote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gisteren ook al benzinepomp overvallen.
drommels. ik dacht al waar blijft iequote:Op zondag 20 december 2009 20:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee in Zeelst. Benzinepomp bij ons is onbemand
Helmond is asoquote:Op zondag 20 december 2009 20:09 schreef ArTiC het volgende:
crimineel dorp dat Veldhoven...en dan zeggen ze wat van Helmond
Veldhoven aso'erquote:
hier ligt ook sneeuw hoorquote:Op zondag 20 december 2009 20:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach, het ziet hier in ieder geval niet zo zwart.
Zou je denken?quote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij ligt amaranta te persen
Of de kleine te bewonderen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij ligt amaranta te persen
Met een weeënstorm KAN het zo gebeurd zijnquote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze had 3 uur geleden 5 cm... naja, zou kunnen
quote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze had 3 uur geleden 5 cm... naja, zou kunnen
I kneuw, daarom zeg ik ook dat het zou kunnen. Alles kan.quote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef FUFR het volgende:
[..]dat zegt niet zoveel, je kunt heel lang 5 cm ontsluiting hebben
TARKANNIETquote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I kneuw, daarom zeg ik ook dat het zou kunnen. Alles kan.
Koffiekan, melkkan, Tarkan...
Waar is Eva trouwens? Bij Paco?quote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Eva hebben ze d'r met grof geweld uit moeten trekken
quote:Op zondag 20 december 2009 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet ik veul
Bij Paco en Maco of anders bij Ageeth
die hebben allemaal zwangerschapsverlof, vervelen zich de neten, mogen geen alcohol en andere lekkere dingen en de hoofden zijn helemaal clouded with pink. Nee, die hebben geen leven. Komt vanzelf weer bij de eerste weequote:Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef FUFR het volgende:
hebben die mensen in oud zelf geen leven?
lk kom straks weer even kijken
Boeiequote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Zitten jullie nou met z'n allen dat perstopic vol te spammen?
Da's geen SC
straks wil amaranta d'r update posten en dan zit 't topic vol en denkt ze: ja ga dat topic niet zoeken op m'n aaifoon, zak d'r maar inquote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Zitten jullie nou met z'n allen dat perstopic vol te spammen?
Da's geen SC
Dan stuurt ze maar een SMSquote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
straks wil amaranta d'r update posten en dan zit 't topic vol en denkt ze: ja ga dat topic niet zoeken op m'n aaifoon, zak d'r maar in
quote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef -moppie- het volgende:
Juup, al zou ik kunstnagels willen dan is er niks waar ze enig houvast aan kunnen hebben
Niet leuk. Het is ineens weer helemaal mis terwijl ik het afgelopen jaar dacht dat ik het nooooit meer zou doen.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet leuk. Het is ineens weer helemaal mis terwijl ik het afgelopen jaar dacht dat ik het nooooit meer zou doen.
nee hoorquote:Op zondag 20 december 2009 20:54 schreef -moppie- het volgende:
ze vergeten daaro een nieuw topic aan te maken
Zullen we even bij dr op de koffie gaan? Neem ik monopoly mee.quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef FUFR het volgende:
Mooi spul dat mobiel internet, maar ik mis nog live beelden
Webcam had dus wel leuk geweest voor jou.quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef FUFR het volgende:
Wacht ff...ik ga nu naar het toiletquote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef FUFR het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 21:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zullen we even bij dr op de koffie gaan? Neem ik monopoly mee.
je loopt maarquote:
krijg ik natte voetenquote:Op zondag 20 december 2009 21:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
je loopt maarhet is om de hoek zei je
jij koukleum wil het huis heul niet uitquote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef FUFR het volgende:
ik weet ook echt niet welke witte bult mijn auto is
nu wandelen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef FUFR het volgende:
alles wit. het sneeuwt en je leg warm lekker op de bank volledig afgekabbeld naar je happy place, roept iemand dat ze wil gaan wandelen, door de sneeuw. ik heb 3 kwartier sneeuwballen ontweken..
om half 6, duhquote:
met een fleece!quote:Op zondag 20 december 2009 21:19 schreef -moppie- het volgende:
ik vind het op de bank veel fijner!
Alarm in c.q. uitschakelen met de afstandbediening dan zie jij het aan jouw knipperlichten.quote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef FUFR het volgende:
ik weet ook echt niet welke witte bult mijn auto is
quote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef ArTiC het volgende:
stelletje allochtonen
is het eindelijk ouderwetsch Nederlandsch winterweer
ik haat ouderwetsch Nederlandsch winterweerquote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef ArTiC het volgende:
stelletje allochtonen
is het eindelijk ouderwetsch Nederlandsch winterweer
gij moppersmurfquote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik haat ouderwetsch Nederlandsch winterweer
dropwodka! helemaal vergeten!quote:Op zondag 20 december 2009 21:24 schreef -moppie- het volgende:
Precies, wij haten dat!
Ik wil zon, bbq en rose
Hoop doet leven.quote:Op zondag 20 december 2009 21:24 schreef ArTiC het volgende:
ik hoop dat een buurman/vrouw morgenochtend per ongeluk mijn auto sneeuw en ijsvrij maakt
ik sneeuw, gourmet en rumquote:Op zondag 20 december 2009 21:24 schreef -moppie- het volgende:
Precies, wij haten dat!
Ik wil zon, bbq en rose
Alcoholistquote:Op zondag 20 december 2009 21:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb nu een glaasje voor mn neus
Het leuke is dat jij dan denkt het warm te krijgen, maar dat komt door de alcohol. Jouw lichaam krijgt het niet echt warm. Zo overlijden er jaarlijks aardig wat clochards in Parijs die zuipen om het zogenaamd warm te krijgen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat is om het een beetje warm te krijgen
vandaar de knipoog Juupquote:Op zondag 20 december 2009 21:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het leuke is dat jij dan denkt het warm te krijgen, maar dat komt door de alcohol. Jouw lichaam krijgt het niet echt warm. Zo overlijden er jaarlijks aardig wat clochards in Parijs die zuipen om het zogenaamd warm te krijgen.
Huis wordt begin mei opgeleverd, dus eind juni denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wanneer is nou het plan om te verhuizen?
Duurt nog even dus.quote:Op zondag 20 december 2009 21:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Huis wordt begin mei opgeleverd, dus eind juni denk ik.
Apartquote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb altijd een ijsbipsWarme handen, kouwe reet
Ik ook nietquote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Eva kwam om half vier. Werd toen wakker van de sms van bor. Maar zo lang ga ik niet wakker blijven
Gelukkig wel, dan hebben wij nog even de tijd om te sparen voor van alles. En voor mij is het fijn omdat ik mezelf er op voor kan bereiden.quote:
Idd jaquote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
In juni verhuizen is perfect. Kun je je voorstellen dat je dat met deze kou zou moeten
quote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef -moppie- het volgende:
Een ding weet ik zeker, van sjorren krijg je het wel warm.
En nu denk je dat het nog wel even duurt, maar het is zomaar zover.quote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig wel, dan hebben wij nog even de tijd om te sparen voor van alles. En voor mij is het fijn omdat ik mezelf er op voor kan bereiden.
dat gaat idd veel te snel!quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En nu denk je dat het nog wel even duurt, maar het is zomaar zover.
lekker opbeurend weerquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef -moppie- het volgende:
Ja SQ ook wij zijn straks ineens oud
persen ja!quote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, ik kan er voor mezelf niks anders van maken!
Dat ze es even opschiet![]()
![]()
ik ben kapot! Sneeuwballen gooien met een kudde kleuters is dodelijk vermoeiendquote:Op zondag 20 december 2009 22:19 schreef -moppie- het volgende:
Das vroeg zo op de zondagavond
quote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben kapot! Sneeuwballen gooien met een kudde kleuters is dodelijk vermoeiend
Staat mij nog wat te wachten over een aantal jaarquote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben kapot! Sneeuwballen gooien met een kudde kleuters is dodelijk vermoeiend
het is best lachen. Die kleine meisjes kunnen goed vals zijn ookquote:Op zondag 20 december 2009 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Staat mij nog wat te wachten over een aantal jaar
Nee maar misschien krijgt zij wel veel vriendjes en vriendinnetjesquote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef -moppie- het volgende:
Ben je van plan een kudde te maken dan?
quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is best lachen. Die kleine meisjes kunnen goed vals zijn ook
ik mag lijen dat het kind toch wel vriendinnetjes mag hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef -moppie- het volgende:
Ben je van plan een kudde te maken dan?
In Friesland wonen niet zoveel mensen dus daar zijn ze dat niet gewend denk ikquote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag lijen dat het kind toch wel vriendinnetjes mag hebben
quote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
In Friesland wonen niet zoveel mensen dus daar zijn ze dat niet gewend denk ik
echt hè. Die jongetjes zeggen nog gewoon mevrouw tegen je. Die heksjes smijten meteen een ijsbal tegen je poremquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt hè. Die jongetjes zeggen nog gewoon mevrouw tegen je. Die heksjes smijten meteen een ijsbal tegen je porem
quote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt hè. Die jongetjes zeggen nog gewoon mevrouw tegen je. Die heksjes smijten meteen een ijsbal tegen je porem
dan heb je de nagellak op je lippenquote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, vind het wel leuk om zo af en toe een papa-dochter dag te hebben. Gaan wij samen naar b.v. het Kruidvat en mag zij mij als oefenpop gebruiken voor nagellak, make-up e.d.
rouge boven je ogen en maskarra op je wangquote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je de nagellak op je lippen
Je kent het?quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
rouge boven je ogen en maskarra op je wang
Ik weetquote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En nu denk je dat het nog wel even duurt, maar het is zomaar zover.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef -moppie- het volgende:
Omgekeerde wereld hier, alle beestjes op de bank, ik op de grond.
Oké dat gaat dus niet gebeurenquote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je de nagellak op je lippen
Dat boeit mij dan weer nietquote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
rouge boven je ogen en maskarra op je wang
uiteraard, je doet of mee of ze doet het als je slaaptquote:
samen met J.quote:Op zondag 20 december 2009 23:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
uiteraard, je doet of mee of ze doet het als je slaapt
En ik ben een papa dus een testpersoonquote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef -moppie- het volgende:
Nee, ook al zat alles precies waar het zou moeten zitten, je bent een man Juup.
R heeft een klein pieleke.quote:Op zondag 20 december 2009 23:15 schreef Juup© het volgende:
Eva heeft dus de weg niet veel gemakkelijker gemaakt voor Sjors
Dat heeft er niets mee te makenquote:
alsquote:Op zondag 20 december 2009 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te makenEn dan zal moppie het moeilijk krijgen als jullie kinderen willen.
Spannend, ik denk dat ik wat langer wakker blijfquote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef -moppie- het volgende:
Het zal erom hangen welke geboortedatum Sjors krijgt.
Op the internets..SBS zend het niet uitquote:
Ik zou wel willen maar helaas moet ik morgen weer gewoon werken.quote:Op zondag 20 december 2009 23:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Spannend, ik denk dat ik wat langer wakker blijf
Veel plezier met kijkenquote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op the internets..SBS zend het niet uit
laatste partijtje van vandaag nuquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:48 schreef ArTiC het volgende:
ik kijk alleen voor die vrouwtjes die de spelers naar het podium brengen eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:
ik zei al dat het een jongen zou zijnquote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef amaranta het volgende:
Onze zoon Fabian is geboren.
Morgen meer......
Me to. Wat een leuke mooie naamquote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zei al dat het een jongen zou zijn
En dan te bedenken dat ik die emoties nooit gehad heb, pas tijdens en na de geboorte van onze dochter heb ik die geleerd. En nu ben ik zelfs emotioneel aan het meeleven met amaranta en aanhangquote:Op maandag 21 december 2009 00:07 schreef DuchessX het volgende:
Juup© en ik zijn helemaal aan het hyperen haha![]()
![]()
We zijn zo blij voor Amaranta enen Eva
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ja, erg hè? Ik durf niet te fietsen nu omdat ik gegarandeerd op mijn plaat ga gaanquote:Op maandag 21 december 2009 07:42 schreef Inu het volgende:
BabyLeuke naam
Ik durf niet helemaal naar mn werk, ben echt bang dat ik vanavond strand
quote:Door de weersomstandigheden rijden de treinen vandaag in een aangepaste dienstregeling.
Advies: Maak, indien mogelijk, vandaag geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
bb z'n thuiswerkplek komt ook niet aan de praatquote:Op maandag 21 december 2009 08:23 schreef ArTiC het volgende:
thuiswerken ftw...ik zag vanmorgen het verkeer al kruipen hier op de hoofdweg...dat ga ik geen 100km doen
het is een teken...neem vrij!quote:Op maandag 21 december 2009 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb z'n thuiswerkplek komt ook niet aan de praat![]()
![]()
vanaf half tien gaan ze weer treinen naar Tilburg sturen. Hij heeft een certificering vandaagquote:
het heeft ook een keer gesneeuwd in holland hoorquote:Op maandag 21 december 2009 08:27 schreef ArTiC het volgende:
hmmmz mijn remote verbinding met een klant klapt er nu ook uit en maakt geen verbinding meer
Leuke Baby geworden, leuk opgedroogd ook.quote:Op maandag 21 december 2009 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
voor de mensen die niet hyven:
[ afbeelding ]
Ik moet straks nog poepen Juup, zal ik je op de hoogte houden?quote:Op maandag 21 december 2009 00:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik die emoties nooit gehad heb, pas tijdens en na de geboorte van onze dochter heb ik die geleerd. En nu ben ik zelfs emotioneel aan het meeleven met amaranta en aanhang
NS zei gisteren :" neem geen trein" en nu rijden ze wel?quote:Op maandag 21 december 2009 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanaf half tien gaan ze weer treinen naar Tilburg sturen. Hij heeft een certificering vandaag
Voor de mensen die niet anders kunnen, zoals bb, rijen ze wel jaquote:Op maandag 21 december 2009 09:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
NS zei gisteren :" neem geen trein" en nu rijden ze wel?
Er staat hier ook ergens een dood Ziggobusje jahquote:Op maandag 21 december 2009 09:20 schreef ArTiC het volgende:
hehehe...ons kantoor zit aan het eind van een doodlopende straat...daar strooien ze dus helemaal niet en aangezien er daar iets van 40cm sneeuw ligt is vanmorgen een collega daar met zijn auto midden op de weg vast komen te zitten...niemand kan er meer door
ik hoop het niet...moet morgen toch echt een rondje randstad doenquote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
En volgens mijn rookhokcollega's barst vannacht de sneeuwhel helemaal los.
SQ mailt straks alle bestanden waar ze mee bezig is naar d'r privé mail om eventueel thuis te kunnen werken
Ze klonken erg overtuigdquote:Op maandag 21 december 2009 09:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop het niet...moet morgen toch echt een rondje randstad doen
kom in opstand! als hier de automaat leeg is wacht ik tot ie gevuld is!quote:
Ik ook! We all stand together!quote:Op maandag 21 december 2009 09:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
kom in opstand! als hier de automaat leeg is wacht ik tot ie gevuld is!
quote:
kutkind!quote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef FUFR het volgende:
ik denk dat het zeilmeisje dr zeilcarriere tot dr 18e wel kan vergeten, na de St Maarten stunt van afgelopen week. moehahaha.
Arrogant kind.
ik moest zo hard lachen, wat een faalwijfquote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef FUFR het volgende:
ik denk dat het zeilmeisje dr zeilcarriere tot dr 18e wel kan vergeten, na de St Maarten stunt van afgelopen week. moehahaha.
Arrogant kind.
dr moedervleks springen van links naar rechts als je alle kranten er op na slaat.quote:Op maandag 21 december 2009 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen, wat een faalwijf
Je bent 14, ga gewoon de tina lezen met je vriendinnen
dat ken, vaak flippen ze foto's als dat beter in de layout pastquote:Op maandag 21 december 2009 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
dr moedervleks springen van links naar rechts als je alle kranten er op na slaat.
dat vond ik al erg verdacht
moehahahaquote:Op maandag 21 december 2009 10:09 schreef bleiblei het volgende:
en hopen dattie verder dan beukenlaan rijdt
Mijn Tilburgse collega is ook net gearriveerdquote:Op maandag 21 december 2009 10:07 schreef bleiblei het volgende:
ik zit in een trein! nu hopen dattie bij boxtel linksaf slaat. en mijn stylus is kwijt
en warm aan die kant van de raamquote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef bleiblei het volgende:
het is buiten wel vet mooi vanuit de trein :y
Mijn collega vraagt net: heet jouw vriend BB?quote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef bleiblei het volgende:
het is buiten wel vet mooi vanuit de trein :y
FUFR, ik wist niet dat je een trip naar de VS van A had gemaaktquote:Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef FUFR het volgende:
Minnesota - Een echtpaar heeft langs een Amerikaanse snelweg een kat aangetroffen die met zijn pootjes aan het wegdek was gelijmd.
Please Wait ...
Het stel dacht in eerste instantie dat het dier was aangereden toen ze het langs de kant zagen. Maar toen ze gingen kijken zagen ze dat de kat nog leefde.
Het lukte ze om de pootjes los te krijgen. De voetzolen zijn wel ernstig beschadigd.
De kat, die de naam Timothy kreeg, heeft inmiddels een tijdelijk tehuis gevonden.
ik heb daar gewoon vrienden met goeie lijmquote:Op maandag 21 december 2009 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUFR, ik wist niet dat je een trip naar de VS van A had gemaakt
Arme poesquote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb daar gewoon vrienden met goeie lijm
snap niet dat ze de zooltjes beschadigden, men had m ook net erboven kunnen afzagen, wordt ie wel wat korter van maar tochquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
snap niet dat ze de zooltjes beschadigden, men had m ook net erboven kunnen afzagen, wordt ie wel wat korter van maar toch
Hmmm, strak gepland Juup©quote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef Juup© het volgende:
Hopelijk vanmiddag zo rond 16:00 uur geen sneeuwstorm o.i.d.
quote:in de middag gevolgd door sneeuw. In de middag in het zuiden en midden, vanavond sneeuwt het ook in het noorden van het land. Er kunnen opnieuw enkele centimeters sneeuw vallen.
Ik had het al drie keer gezegd Juups, beter lezenquote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef Juup© het volgende:
Hopelijk vanmiddag zo rond 16:00 uur geen sneeuwstorm o.i.d.
ik wil een slee halen, zet er eentje apart, komt collegabedrijf binnen die ook een slee zoekt, die rijdt nu naar nuenen om mijn slee op te halenquote:Op maandag 21 december 2009 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het al drie keer gezegd Juups, beter lezen
Tussen 14:00 en 17:00 veul sneeuw!
Ik voel de aandrang ook, dus ik ga nu maar even.quote:Op maandag 21 december 2009 11:12 schreef FUFR het volgende:
Juup, ik voel de aandrang al, begin maar vast te hyperen, ik hou je op de hoogte
Dat staat heul nergens toch.quote:Op maandag 21 december 2009 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Afspraak verzet naar volgende weekquote:Op maandag 21 december 2009 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil het niet..... -stampvoet-quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Enkele centimeters kun je in NL wel vertalen als een heleboel sneeuw
Zal er toch van komen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik wil het niet..... -stampvoet-
Goed idee, nu ColtZ40 niet meer thuis is kun jij dan tussen het werk door een beetje poetsenquote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zal straks eens even het woord thuiswerken opgooien hiero
precies en boodschappen doen enzoquote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed idee, nu ColtZ40 niet meer thuis is kun jij dan tussen het werk door een beetje poetsen
Dat geloof ik graag, ik heb er zelf geen problemen mee gelukkig.quote:Op maandag 21 december 2009 11:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies en boodschappen doen enzo![]()
ik ben echt een schijtert om te rijden met dit weer.
hij is er Juupquote:Op maandag 21 december 2009 11:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, ik heb er zelf geen problemen mee gelukkig.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij is er Juup
ik noem m Robbert!
ruim 390 gram schoon aan de haak
wil je m vasthouden?quote:
waarom heb je dan je afspraak van vanmiddag afgezegd?quote:Op maandag 21 december 2009 11:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, ik heb er zelf geen problemen mee gelukkig.
Omdat ik anders de gehele auto moet gaan uitgraven, die staat deels ingepakt in het sneeuw en ik vind het te koud. Tevens is de afspraak van vanmiddag niet urgent dus als het niet nodig is ga ik geen moeite doen om op de plek van bestemming te komenquote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom heb je dan je afspraak van vanmiddag afgezegd?
quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
Thuis!! Ti's net geen winterkindje enwelk sferrenbeeld heb je op 20-12
Steenbok dacht ik. Lekker temperamentvol dusquote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
Boogschuttert?quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
Iddquote:
quote:BOOGSCHUTTER
23 November/22 December,
Kleur: Blauw, Planeet: Jupiter,
Element:vuur,
Metaal: tin,
Kleuren: donker paars, koningsblauw,
Planten: asperge, anjers, paardebloem, tomaat,
Bomen: Linde, moerbei, Es, berk, eik,
Landen: Spanje, Australië, Hongarije, Madagaskar,
Steden: Toledo, Boedapest, Keulen.
De Boogschutter is erg openhartig van aard. Hij bezit van nature verantwoordelijkheid
besef is loyaal, eerlijk en grootmoedig. Zijn mening maakt hij onverbloemd kenbaar en bezit een sterke zin voor gerechtigheid. De Boogschutter wil zich altijd vrij voelen, heeft aanleg voor claustrofobie, terwijl ook het huwelijk hem naar zijn gevoel aan banden legt.
Het symbool van de Boogschutter met een zelf te richten, puntige pijl (recht op het doel gericht) en vaak het lichaam van een paard is tekenend. De Boogschutter houdt van paardrijden, alsook van andere sporten die hem in het vrije veld brengen. Zijn ontdekking van het onbekende kan zich zowel in stoffelijke als geestelijke zin manifesteren en van de Boogschutter kan men in waarheid zeggen dat ‘het beter is op weg te gaan’ dan op zijn bestemming aan te komen. Het leven van de Boogschutter moet altijd en element van uitdaging hebben. Naast de behoefte aan geestelijke activiteit heeft hij een meer dan normale behoefte aan lichaamsbeweging. Als de Boogschutter zich moe voelt, betekent dat meestal dat hij zich verveelt. Een verandering van werkkring is dan aan te bevelen. Onderwijs; jurist; filosoof, of werkzaam-heden die verband houden met paarden; Boogschutters hebben vaak een grote dierenliefde en kunnen zich met succes werpen op beroepen als: veearts of ander werk dat met dieren te maken heeft; reisbureauemployé, ontdekkingsreiziger, sportman/vrouw; jockey of schrijver. Wanneer de Boogschutter zich op zijn natuurlijke en spirituele gaven bezint, kan hij met de gevende, begrijpende en liefhebbende energie van zijn teken veel goeds doen.
Nee, over drie dagen was het een beenstok geweestquote:Op maandag 21 december 2009 11:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Steenbok dacht ik. Lekker temperamentvol dus
Ik moest vanochtend ook over een enorme sneeuwbult heen alvorens ik op de weg zat.quote:Op maandag 21 december 2009 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat ik anders de gehele auto moet gaan uitgraven, die staat deels ingepakt in het sneeuw en ik vind het te koud. Tevens is de afspraak van vanmiddag niet urgent dus als het niet nodig is ga ik geen moeite doen om op de plek van bestemming te komen
Doet ie het goed?quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
Dat is balenquote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend ook over een enorme sneeuwbult heen alvorens ik op de weg zat.
Slaat auto ook nog een keer af
Wat is de Apgar-score?quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doet ie het goed?
Lengte, gewicht?
Al afwijkingen gesignaleerd?
Ze is er toch wel.quote:Op maandag 21 december 2009 11:50 schreef amaranta het volgende:
Lengte weten er straks pas als hij in bad gaat . Dan strekt hij en kunnen we htm meten. Geboortegrwicht 3690 maar wat het nu is weet ik niet. Hij maakt het prima en drinkt als een tiet aan mijn tiet.
Geboren met vacuümpomp. Om een lang verhaal kort te maken. Weeen bleven steken. Persen lukte niet en ik besloot niet meer te persen waarop de pomp werd gehaald
Klinkt prima! En weer die rotpompquote:Op maandag 21 december 2009 11:50 schreef amaranta het volgende:
Lengte weten er straks pas als hij in bad gaat . Dan strekt hij en kunnen we htm meten. Geboortegrwicht 3690 maar wat het nu is weet ik niet. Hij maakt het prima en drinkt als een tiet aan mijn tiet.
Geboren met vacuümpomp. Om een lang verhaal kort te maken. Weeen bleven steken. Persen lukte niet en ik besloot niet meer te persen waarop de pomp werd gehaald
die was zo te horen thuisquote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Eva al opgehaald?
hallo? zie foto? Nee dusquote:Op maandag 21 december 2009 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt prima! En weer die rotpompMaar wel een verlichting voor jou
![]()
Hebtie een punthoofd?
Dat kun je niet zien onder die muts. En babbels die met een pomp naar buiten komen hebben meestal een punthoofdquote:
Ge het gelijk hoor SQ.quote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kun je niet zien onder die muts. En babbels die met een pomp naar buiten komen hebben meestal een punthoofd
in dit geval is het meteen weggetrokken dus.quote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Trekt na een paar dagen weer weg hoor FUFR
kun je wel zien aan de muts, muts, dan zittie namelijk gelijk als een kaboutermutsjequote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ge het gelijk hoor SQ.
Heb overigens net even gelezen over de pomp.
Sam was ook gepompt het laatste stukje, ik weet het zellufquote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Trekt na een paar dagen weer weg hoor FUFR
Kun je zien hoeveel ONZin er uitkomtquote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
Er werd net een oud topic gekickt...
[FORUM STATS] Jaarcijfers - 2008
In 2008 was ik #1 poster in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |