mAh zegt niet alles. De NiMH (AA) cellen zijn momenteel tot iets van 2900mAh op de markt.
Ik heb zelf goede ervaringen met GP.
Als je nu nieuwe batterijen koopt, raad ik je aan om niet meer de reguliere cellen te nemen, maar de LSD-variant (Low-Self-Discharge), zoals bv de Sanyo Eneloops of GP Receyko's. Deze zijn 2000mAh, maar door hun lagere zelfontlading houden ze het effectief langer uit dan een normale NiMH cel.
Daarnaast is die techniek ook ideaal, met normale batterijen moet je ze altijd even opladen als je bv je digicam een tijdje niet gebruikt hebt, met LSD cellen is het gewoon aanzetten en gebruiken. Deze kun je rustig 3mnd laten liggen en je camera gebruiken, zonder dat je ze eerst moet opladen.
Ik heb zelf een sloot van die dingen bij de Action gekocht. Duracell verkoopt ze onder de naam Activecharge, en die kosten iets van 2,50 eur per 2 bij de Action (ik heb ze in de aanbieding gekocht voor 1,80 per 2)
Ook zijn ze in AA, normaal is geloof ik 1000 of 1100mAh het hoogste bij normale NiMH cellen, LSD cellen zijn 800mAh. Ook hier raad ik de LSD-versie aan. Ook te koop bij de action
Voor een laserpen kun je misschien beter normale alkaline batterijen kopen (mijn voorkeur is GP of Duracell). Hoe zo'n pen op oplaadbare cellen werkt weet ik niet, maar t kan goed dat ie dan een stuk minder krachtig is (oplaadbaar is 1.2V per cel, normaal alkaline is 1.5). Dat is dus 2.4 vs 3volt voedingsspanning, en dat kan je mogelijk terug zien in je lichtopbrengst.