Precies! En dan kan Giel zijn energie gewoon buiten kwijt, dan is hij ook wat beter...quote:Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van mij had ie dit jaar buiten mogen blijven na het fiasco van vorig jaar.... maar goed... volgend jaar dan maar zonder Giel en Met Michiel
Gooi gewoon even de nieuwe OP erin (k heb ook wat spellingsfouten eruit gehaald.quote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geef effe een linkje, gooi ik 'm gelijk in mijn OP
Valt wel mee toch? Toen ik er gisteren was hij best aardig, hij had interactie met de mensen voor de ramen en was steeds aan het lachen. Dat was vorig jaar anders.quote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef Gizmo112 het volgende:
Giel is alleen leuk als hij achter de knoppen staat, zodra hij die koptelefoon afdoet weet hij niet wat hij moet doen.
Nog steeds fors minder dan de andere bewoners. Hij is gewoon een radiofreak, en dat doet hij vrij aardig. Maar zonder de koptelefoon is het gewoon een autist.quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Toen ik er gisteren was hij best aardig, hij had interactie met de mensen voor de ramen en was steeds aan het lachen. Dat was vorig jaar anders.
Het is iets minder koud (-4 ipv -8) en het waait iets minder. Factor koopzondag zal ook wel meespelenquote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De reden dat er meer mensen staan is dat het minder hard waait?
Je bent ook niet veeleisend zeker ??quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef Marissaatje het volgende:
Gooi gewoon even de nieuwe OP erin (k heb ook wat spellingsfouten eruit gehaald.),
dat is wel het makkelijkst:
http://fok.3fmfan.nl/op
Ach, iedere gek zijn gebrek maar hij doet het maar mooi wel weer. Ik vind het heel makkelijk om de bewoners van het glazen huis af te kammen terwijl ze toch hun stinkende best doen voor serious request.quote:Op zondag 20 december 2009 18:15 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Nog steeds fors minder dan de andere bewoners. Hij is gewoon een radiofreak, en dat doet hij vrij aardig. Maar zonder de koptelefoon is het gewoon een autist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |