Neuk z'n vrouwquote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef Trannellius het volgende:
vanochtend werd ik opgebeld door een oom van mij. Hij moest vandaag plots naar werk, en zijn vrouw was een weekendje weg, dus of ik ff een dagje op mijn neefje wilde passen. Aangezien ik de kwaadste niet ben, mocht hij best langs komen.
halverwege de dag besloten we van het weer gebruik te maken om een sneeuwpop te bouwen. Hem goed warm ingepakt, ik pakte mijn winterjas uit de kast, sneeuwschuiver uit de schuur opgedoken en wij waren er klaar voor.
Het ondrlijf stond er na een tijdje en ik ging evrder met het middenlijf. Mijn neefje ging alvast het hoofd maken, en besloot dat op de stoep aan de overkant van de straat te doen. Binnen een paar tellen stuift mijn overbuurman naar buiten, terwijl hij tegen mijn neefje schreeuwt "WIL JIJ DAT WEL LATEN!?"
Het bleek dus dat hij wilde dat die sneeuw bleef liggen totdat zijn zoontjes thuis waren, zodat zij daaring konden spelen. En ik moest naar binnen om mijn neefje te troosten bij een kop chocolademelk.
Klacht: achterlijke buurman jaagt mijn neefje de stuipen op het lijf, vanwege een debiele reden.
En dat neefje helemaal een trauma geven?quote:Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef cheqy het volgende:
Had hem een trap voor z'n tyfuslijer gegeven.
Met die zoontjes erbijquote:Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef cheqy het volgende:
Had hem een trap voor z'n tyfuslijer gegeven.
Bluf of anders pics van het resultaat plus boze buurman.quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ga ik straks de achtertuin en die van wtee buren sneeuwvrij maken, en vanavond voor zijn deur dumpen.
Als hij behoefte heeft aan sneeuw, wil ik best helpen
Eerst je hand voor zijn oogjes doen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En dat neefje helemaal een trauma geven?
gooi er dan ook nog ff een emmer water overheenquote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ga ik straks de achtertuin en die van wtee buren sneeuwvrij maken, en vanavond voor zijn deur dumpen.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef Trannellius het volgende:
vanochtend werd ik opgebeld door een oom van mij. Hij moest vandaag plots naar werk, en zijn vrouw was een weekendje weg, dus of ik ff een dagje op mijn neefje wilde passen. Aangezien ik de kwaadste niet ben, mocht hij best langs komen.
halverwege de dag besloten we van het weer gebruik te maken om een sneeuwpop te bouwen. Hem goed warm ingepakt, ik pakte mijn winterjas uit de kast, sneeuwschuiver uit de schuur opgedoken en wij waren er klaar voor.
Het ondrlijf stond er na een tijdje en ik ging evrder met het middenlijf. Mijn neefje ging alvast het hoofd maken, en besloot dat op de stoep aan de overkant van de straat te doen. Binnen een paar tellen stuift mijn overbuurman naar buiten, terwijl hij tegen mijn neefje schreeuwt "WIL JIJ DAT WEL LATEN!?"
Het bleek dus dat hij wilde dat die sneeuw bleef liggen totdat zijn zoontjes thuis waren, zodat zij daaring konden spelen. En ik moest naar binnen om mijn neefje te troosten bij een kop chocolademelk.
Klacht: achterlijke buurman jaagt mijn neefje de stuipen op het lijf, vanwege een debiele reden.
TVP, vergeet de pics niet.quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
Je begrijpt natuurlijk dat je dit zult moeten vastleggen op enig (bewegend) beeldmateriaal, dit is iets wat wij allemaal niet willen missen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
en dat terwijl de stoep van de gemeente isquote:Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef trovey het volgende:
Je kunt wel merken dat het een aantal jaren schaars met de sneeuw is geweest in Nederland....valt het gaan mensen zich sneeuw toeeigenen, mijn stoep mijn sneeuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |