abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75844976
vanochtend werd ik opgebeld door een oom van mij. Hij moest vandaag plots naar werk, en zijn vrouw was een weekendje weg, dus of ik ff een dagje op mijn neefje wilde passen. Aangezien ik de kwaadste niet ben, mocht hij best langs komen.

halverwege de dag besloten we van het weer gebruik te maken om een sneeuwpop te bouwen. Hem goed warm ingepakt, ik pakte mijn winterjas uit de kast, sneeuwschuiver uit de schuur opgedoken en wij waren er klaar voor.
Het ondrlijf stond er na een tijdje en ik ging evrder met het middenlijf. Mijn neefje ging alvast het hoofd maken, en besloot dat op de stoep aan de overkant van de straat te doen. Binnen een paar tellen stuift mijn overbuurman naar buiten, terwijl hij tegen mijn neefje schreeuwt "WIL JIJ DAT WEL LATEN!? "
Het bleek dus dat hij wilde dat die sneeuw bleef liggen totdat zijn zoontjes thuis waren, zodat zij daaring konden spelen. En ik moest naar binnen om mijn neefje te troosten bij een kop chocolademelk.

Klacht: achterlijke buurman jaagt mijn neefje de stuipen op het lijf, vanwege een debiele reden.
Hoera! Weer een kuttopic!
  zondag 20 december 2009 @ 17:54:45 #2
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75845028
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zondag 20 december 2009 @ 17:54:50 #3
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_75845031
Had hem een trap voor z'n tyfuslijer gegeven.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zondag 20 december 2009 @ 17:55:07 #4
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_75845042
Stoute buurman.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_75845051
Overigens ga ik straks de achtertuin en die van wtee buren sneeuwvrij maken, en vanavond voor zijn deur dumpen.
Als hij behoefte heeft aan sneeuw, wil ik best helpen
pi_75845063
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef Trannellius het volgende:
vanochtend werd ik opgebeld door een oom van mij. Hij moest vandaag plots naar werk, en zijn vrouw was een weekendje weg, dus of ik ff een dagje op mijn neefje wilde passen. Aangezien ik de kwaadste niet ben, mocht hij best langs komen.

halverwege de dag besloten we van het weer gebruik te maken om een sneeuwpop te bouwen. Hem goed warm ingepakt, ik pakte mijn winterjas uit de kast, sneeuwschuiver uit de schuur opgedoken en wij waren er klaar voor.
Het ondrlijf stond er na een tijdje en ik ging evrder met het middenlijf. Mijn neefje ging alvast het hoofd maken, en besloot dat op de stoep aan de overkant van de straat te doen. Binnen een paar tellen stuift mijn overbuurman naar buiten, terwijl hij tegen mijn neefje schreeuwt "WIL JIJ DAT WEL LATEN!? "
Het bleek dus dat hij wilde dat die sneeuw bleef liggen totdat zijn zoontjes thuis waren, zodat zij daaring konden spelen. En ik moest naar binnen om mijn neefje te troosten bij een kop chocolademelk.

Klacht: achterlijke buurman jaagt mijn neefje de stuipen op het lijf, vanwege een debiele reden.
Neuk z'n vrouw
SV Wanne!
pi_75845066
De buurman heeft gelijk.
Andermans sneeuw stelen
Gun zijn zoontjes ook hun plezier.
5 Ferrari's op videoband!
pi_75845074
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef cheqy het volgende:
En dat neefje helemaal een trauma geven?
pi_75845078
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef cheqy het volgende:
Met die zoontjes erbij
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_75845081
Terechte klacht, niet aardig van de overbuurman.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 20 december 2009 @ 17:56:07 #11
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_75845083
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ga ik straks de achtertuin en die van wtee buren sneeuwvrij maken, en vanavond voor zijn deur dumpen.
Bluf of anders pics van het resultaat plus boze buurman.
  zondag 20 december 2009 @ 17:56:44 #12
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_75845110
quote:

[..]

En dat neefje helemaal een trauma geven?
Eerst je hand voor zijn oogjes doen.
  zondag 20 december 2009 @ 17:56:58 #13
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_75845125
quote:
gooi er dan ook nog ff een emmer water overheen
pi_75845133
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef Trannellius het volgende:

Vrouw weekendje weg en der man aant werk.... Kan niet veel goeds zijn..... hoerrrrrrrrrr
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 20 december 2009 @ 17:57:33 #15
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_75845147
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Schobbejak. het volgende:

[..]

Neuk je buurman
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_75845164
Mijn sneeuw
pi_75845181
Sla hem met je sneeuw schep op zijn kop. Zal hem leren
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_75845198
Sneeuw claimen
Buurman faalt dus.
Kudo's.
  zondag 20 december 2009 @ 17:59:01 #19
272171 chewbacca_maatschappij
's gewoon goeien handel
pi_75845204
boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
pi_75845207
quote:
TVP, vergeet de pics niet.
Play hard, go pro.
pi_75845232
Je kunt wel merken dat het een aantal jaren schaars met de sneeuw is geweest in Nederland....valt het gaan mensen zich sneeuw toeeigenen, mijn stoep mijn sneeuw
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 20 december 2009 @ 18:00:05 #22
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_75845256
quote:
Je begrijpt natuurlijk dat je dit zult moeten vastleggen op enig (bewegend) beeldmateriaal, dit is iets wat wij allemaal niet willen missen.

Toch?
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_75845260
ik ben voor een grote berg sneeuw voor voor- en achterdeur
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 20 december 2009 @ 18:00:27 #25
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_75845263
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef trovey het volgende:
Je kunt wel merken dat het een aantal jaren schaars met de sneeuw is geweest in Nederland....valt het gaan mensen zich sneeuw toeeigenen, mijn stoep mijn sneeuw
en dat terwijl de stoep van de gemeente is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')