Hoorde ik vanmiddag op 3FM, moest wel lachen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:31 schreef Leyswood het volgende:
Een leuk spel, spreekwoorden verkrachten.
Ik trap af met:
"Iemand dood maken met een blije mus"
Volgende!
quote:Op zondag 20 december 2009 17:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoorde ik vanmiddag op 3FM, moest wel lachen.
Alle stokheid op een gekjequote:Op zondag 20 december 2009 18:14 schreef sandesh het volgende:
Alle gekheid op een tak .. nee kgeef op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Neequote:Op maandag 21 december 2009 01:15 schreef Koko_Banana het volgende:
Liever een vogel in je kont dan 10 in de stront
Hij heet kokoquote:
Tja, dat verklaart.quote:
jij houdt van vogeltjes.quote:Op maandag 21 december 2009 01:20 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
En jij heet bijdehand, jouw punt?
Inderdaad en zeker in één van deze situaties:quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 01:30 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Inderdaad en zeker in één van deze situaties:
1. Ik eet ze op
2. Ze zitten in de stront
3. Ze zitten in mijn kont
Maar 1 in je kont is beter dan 10 in de stront. Dus de volgorde is verkeerd, papegaaiquote:Op maandag 21 december 2009 01:15 schreef Koko_Banana het volgende:
Liever een vogel in je kont dan 10 in de stront
Neen dat is het niet.quote:Op maandag 21 december 2009 01:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Maar 1 in je kont is beter dan 10 in de stront. Dus de volgorde is verkeerd, papegaai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Wie 't kleine niet eert, is geen pedo-pas weert.quote:Op zondag 20 december 2009 18:11 schreef sandesh het volgende:
Wie 't kleine niet eert .. nja die mag wel effe langskome (indien vrouw zijnde)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |