Ja, ik heb nu nog wel lenzen in.quote:
Mijn oude telefoon die wel 'hip' was deed het nog supergoed en ik had pre-paid wat kankerduur (remlof: hoe duur?) was, dus ik dacht: Sim-only abonnementjequote:Op zondag 20 december 2009 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik zou het er niet op wagen als je niet echt per se weg moet.
Zulke oude telefoons zijn ook wel chill. Ik baal ontzettend van de mijne, dus dan heb ik liever gewoon een normale.
Ik ben bij m'n ouders, dus dat gaat nu niet werken. Alhoewel ik er wel echt mega zin in heb, want hij ruikt zelfs lekkerquote:Op zondag 20 december 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leg het dan gewoon in het zakje op de verwarming, als het gaat brokkelen flikker je het toch gewoon meteen in een jointje?
Hmm, zolang het niet te warm wordt moet het kunnen toch?quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja serieus? Ik ben bang dat het gaat brokkelen of iets geks.
Met de vlakke hand op d'r wang. Is ze zo wakker.quote:Op zondag 20 december 2009 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu nog wel lenzen in.
Ik ga Moartje wakker maken, dag hoor!
Ja ik had het meegekregen. Ik hoor het morgen wel of je hem bent tegen gekomen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, wij waren eigenlijk van plan om iets te halen in de shop waar hij waarschijnlijk zit.
Wat is je nummerquote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn oude telefoon die wel 'hip' was deed het nog supergoed en ik had pre-paid wat kankerduur (remlof: hoe duur?) was, dus ik dacht: Sim-only abonnementje, 12 euro niet meer inhouden dus ik sluit dat af en teken het contract, 2 dagen later gaat m'n foon kapot, reparatie kostte 150 euro
.
Hij is wel chill! Kan overal tegen, smst en belt gewoon en ik hoef er niet voorzichtig mee te zijn.
Dus als je er nu niets mee gaat doen kun je toch wachten tot het vanzelf gaat ontdooien?quote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben bij m'n ouders, dus dat gaat nu niet werken. Alhoewel ik er wel echt mega zin in heb, want hij ruikt zelfs lekker.
Ik zou niet weten hoe die jongen er uit ziet.quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik had het meegekregen. Ik hoor het morgen wel of je hem bent tegen gekomen.
Het ligt nu op de verwarming met een zakje eronder. Ik hou het wel in de gatenquote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hmm, zolang het niet te warm wordt moet het kunnen toch?
Gewoon iedereen langs gaan en vragen of hij op fok zit.quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe die jongen er uit ziet.
Wacht, hij begint nu al zachter te wordenquote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus als je er nu niets mee gaat doen kun je toch wachten tot het vanzelf gaat ontdooien?
Zo heb ik jou ook ontmoet, dus het zou moeten werken.quote:Op zondag 20 december 2009 20:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gewoon iedereen langs gaan en vragen of hij op fok zit.
Lieg niet. Je zocht de mooiste kaaklijn. Gelijk goed.quote:Op zondag 20 december 2009 20:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zo heb ik jou ook ontmoet, dus het zou moeten werken.
Natuurlijk post ik mijn nummer niet openbaar.quote:Op zondag 20 december 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
Bovendien is dat jouw nummer helemaal niet. Of is dat een nieuwe?
truequote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Lieg niet. Je zocht de mooiste kaaklijn. Gelijk goed.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Lieg niet. Je zocht de mooiste kaaklijn. Gelijk goed.
Sexyquote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb mijn haar een beetje wild met een semi-kuif en een baard van paar dagen. Ziet er er echt ruig uit.
Had je eerder moeten zeggen voordat ik het nummer smste.quote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Natuurlijk post ik mijn nummer niet openbaar.![]()
Pics.quote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb mijn haar een beetje wild met een semi-kuif en een baard van paar dagen. Ziet er er echt ruig uit.
Wat ga je haten, zij is lief.quote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, heb jij ook een kerstkaart van Rainbows in je fotoboek?.
Ja, ik vind het wel cute.quote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, heb jij ook een kerstkaart van Rainbows in je fotoboek?.
Kan je niet goed zien op mijn webcam. En ik heb geen zin om naar beneden te lopen voor een camera.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen voordat ik het nummer smste.
Haha, jij bent lelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kan je niet goed zien op mijn webcam. En ik heb geen zin om naar beneden te lopen voor een camera.
Let me see:quote:Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef Allure_ het volgende:
Ik wed dat BT de meeste Fok! telefoon nummers heeft.
Haha krijg ook nog een sms terug.quote:Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
. Als het een chick is owe je mij money.
Kolere.quote:Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Let me see:
Jordeeeeh
Fascination
NoelGallagher
Skaffa
ChipsZak
reetveter
Skylark
afcajos
de_ananas
Syheriat