Ik hoor jou nooit over hem, dus ik neem aan dat ie gewoon 'standaard' of lelijk isquote:Op zondag 20 december 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie het eerst komt het eerst maalt he. Bovendien is hij al de liefde van mijn leven.
Hij is nooit zo lekker als Skylark en Seagal.quote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoor jou nooit over hem, dus ik neem aan dat ie gewoon 'standaard' of lelijk is.
wat nee hou opquote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij is nooit zo lekker als Skylark en Seagal.
Ik respecteer zijn privacy.quote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoor jou nooit over hem, dus ik neem aan dat ie gewoon 'standaard' of lelijk is.
nee malliequote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat nee hou opdie foto's zijn gewoon flatterend
Aantal voorwaarden:quote:
Dit waardeer ik. Je bent echt een schatje.quote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij is nooit zo lekker als Skylark en Seagal.
Succes!quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker quasi politiek correct.
Hij zwicht toch nog wel voor ons.
Weet je z'n echte naam ook?quote:Op zondag 20 december 2009 20:45 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu heeft kort haar, dat weet ik. En ik weet hoe z'n sis eruit ziet.
Georginio.quote:
R.quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welke letter begint het mee dan?
Dan heeft hij gelogen tegen jou.quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
![]()
!
[..]
No cause it ain't true!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |