Als 't bij jou dooit dan is de dooi ingevallenquote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Zie je, ik kan beter ook geen topics openen
Mooie omgeving, vooral me deze sneeuw. Mijn schoonouders wonen in Duitsland tussen heuvels en bergen, echt een paradijs met dit weerquote:
Ik denk dat buuf 'm best positief vindt.quote:
"Waar een dooie is gevallen", dat is pas negatiefquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Waar een dooie is gevallen", dat is pas negatief
Ja nou ik wil zo graag in de sneeuw wandelen. Sneeuwpoppen maken enzo. Maar hij kan steeds niet, dus het moet blijven tot woensdagmiddagquote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat buuf 'm best positief vindt.
Dat zou idd echt negatief zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Tegen de tijd dat het woensdagmiddag is is deze sneeuw een vieze bende, tegen die tijd ligt er alweer een vers pak sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou ik wil zo graag in de sneeuw wandelen. Sneeuwpoppen maken enzo. Maar hij kan steeds niet, dus het moet blijven tot woensdagmiddag
Oei, dat is listig, om zoiets te beloven.quote:Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het woensdagmiddag is is deze sneeuw een vieze bende, tegen die tijd ligt er alweer een vers pak sneeuw.
Mag ik hopen want ik heb mijn zoon een witte verjaardag beloofd
Als een dooie blijft staan zou het wel een beetje vreemd zijn, dus geen wonder dat ie gevallen is.quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft gewoon der rubber bootje opgeblazen en peddelt ergens op een meertje, echt ze heeft geld opgenomen en niet weinig, hoe komt zo een 13 jarig meisje aan zoveel geld?????quote:Op zondag 20 december 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is alweer de headline op nu.nl, dat wordt weer 2 weken zeilmeisje-nieuws!
Anders knutselen we wel iets met van die sneeuwdekens van de Blokkertquote:Op zondag 20 december 2009 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei, dat is listig, om zoiets te beloven.
Des te meer reden om te hopen dat er woensdag nog, of weer zo'n pak ligt.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef Toverheks het volgende:
Hier dooit het niet hoor, zie er niks van
14-jarig.... en waarom zou ze niet zoveel kunnen hebben? Dat ze het bedrag heeft verbaast me het minst eigenlijk, dat ze het heeft kunnen opnemen verbaast me wel.quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die heeft gewoon der rubber bootje opgeblazen en peddelt ergens op een meertje, echt ze heeft geld opgenomen en niet weinig, hoe komt zo een 13 jarig meisje aan zoveel geld?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |