Misschien valt het tegen dat het woord "zeilmeisje" de van Dale niet gehaald heeft en probeert ze het zo alsnog voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 20 december 2009 20:56 schreef voyeur het volgende:
Lijkt me dat er iets anders aan de hand is.
Staat ze daar aan de Somalische kust met haar Bavo-Engels:" Aaim frum Hollend haau doe joe doe?"quote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef Sloggi het volgende:
... Laten we vooral hopen dat ze onderweg niet in Palestina, Nieuw-Guinea of Sudan aanmeert...
Vluchtmeisje of pingirl?quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien valt het tegen dat het woord "zeilmeisje" de van Dale niet gehaald heeft en probeert ze het zo alsnog voor elkaar te krijgen
Of ze duikt op in één of andere vage videoclip. Zou me niets verbazen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:11 schreef Sloggi het volgende:
Ze komt vast wel weer boven water.
Desnoods als "zinkmeisje"!quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien valt het tegen dat het woord "zeilmeisje" de van Dale niet gehaald heeft en probeert ze het zo alsnog voor elkaar te krijgen
En dan die 3500 euro door die brievenbus te gooien?quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Q.E.D. het volgende:
* Q.E.D. doet een wilde gok.
Ze gaat naar het Glazen Huis @ Groningen.![]()
![]()
Ze zal aanbieden om de opbrengst hoogstpersoonlijk naar Afrika te zeilen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:16 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
En dan die 3500 euro door die brievenbus te gooien?
Hoe komt ze nou in vredesnaam helemaal daar terecht.quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ze is weer terug! http://www.volkskrant.nl/(...)_Dekker_weer_terecht
Had ik toch gelijk met "drachtige negerinnen".quote:Op zondag 20 december 2009 22:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ze is weer terug! http://www.volkskrant.nl/(...)_Dekker_weer_terecht
Ze mag toch helemaal niet alleen reizen zonder ouderlijke toestemming? In dit geval, omdat ze onder toezicht stond, zonder toestemming van de Raad voor de Kinderbescherming? Dus, hebben de RvdK, de douane, de luchtvaartmaatschappij én de douane van St Maarten geblunderd?quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe komt ze nou in vredesnaam helemaal daar terecht.
En wat bedoelen ze met 'passende opvang'. Mag ze niet naar haar vader terug, wist hij er soms meer van.
Nee, maar ze hadden haar naar ik begreep al een maand niet bezocht en weglopen is natuurlijk zo gebeurd, ze zien dat kind niet dag en nacht.quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ze mag toch helemaal niet alleen reizen zonder ouderlijke toestemming? In dit geval, omdat ze onder toezicht stond, zonder toestemming van de Raad voor de Kinderbescherming? Dus, hebben de RvdK, de douane, de luchtvaartmaatschappij én de douane van St Maarten geblunderd?
quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe komt ze nou in vredesnaam helemaal daar terecht.
En wat bedoelen ze met 'passende opvang'. Mag ze niet naar haar vader terug, wist hij er soms meer van.
De douane kan dat niet zien. Ze staat niet op een lijst omdat ze onder toezicht van kinderbescherming is. Idem voor de luchtvaarmaatschappij. de RvdK ook weinig: ze lag niet aan een ketting.quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ze mag toch helemaal niet alleen reizen zonder ouderlijke toestemming? In dit geval, omdat ze onder toezicht stond, zonder toestemming van de Raad voor de Kinderbescherming? Dus, hebben de RvdK, de douane, de luchtvaartmaatschappij én de douane van St Maarten geblunderd?
Maar ik kan even geen motief bedenken waarom hij dit gedaan zou hebben?quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wat dacht je![]()
Wat een stupide kerel is dat. No doubt dat hij meegewerkt heeft en zelfs St. Maarten bedacht heeft omdat het (deels) Nederlands grondgebied en Nederlandstalig is. Die helpt zijn kind echt de vernieling in. Ik hoop dat Laura gesteld voor de keus pleegouders of gewoon bij moeder en zus voor het laatste kiest. Papa lijkt me echt niet geschikt voor de ouderlijke zorg. Alleen al het feit dat de kinderbescherming dit meldt en niet de familie is dieptriest.
Omdat die vader sowieso helemaal opgaat in dat zeilproject.quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik kan even geen motief bedenken waarom hij dit gedaan zou hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |