Wat heb je er allemaal al geprobeerd om het te veranderen?quote:Op zondag 20 december 2009 16:21 schreef jaash het volgende:
[..]
ja natuurlijk doe je alles zelf uiteindelijk lijkt het wel zo ja
quote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef L0t.. het volgende:
Ga een opleiding volgen dan, dan komt alles vanzelf goed.
Lekker voldaan gevoel he, teren op de centen van iemand anders, en weten dat je zelf niks toevoegd?quote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef damsco het volgende:
Je beschrijft mijn leven. Niks mis met beetje uitkering vangen hoor.
Enige mededeling.quote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef jaash het volgende:
21 jaar oud zijn en nog steeds niet gewerkt hebben en de school niet afgemaakt, leven van een uitkering en nog thuis bij mama wonen en geen vrienden hebben en iedereen die je eerst kende niet meer willen kennen en al 5 jaar lang het niet meer zien zitten en vaak denken aan zelfmoord willen plegen.
en zo jaloers als de tiefes zijn op iedereen die WEL een normaal leven heeft en een auto een gezinnetje en zelf de grootste loser zijn ik houd al op dit doet zeer
dat moest ik eff zeggen![]()
Eigenlijk zou iemand zo'n Delfts blauw tegeltje moeten maken met deze levenswijsheid eropquote:Op zondag 20 december 2009 17:30 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Enige mededeling.
En vergeet niet, je hebt FOK!
quote:
Anquote:
Lijkt me idd de enige echte oplossing! Heeft TS tenminste nog iemand die hem niet vergeet (de machinist namelijk).quote:Op zondag 20 december 2009 18:01 schreef Agiath het volgende:
Jammer dat de treinen vandaag niet rijden, kon je daar nog voor gaan liggen.
Je snapt de referentie niet.quote:
quote:
Aan je grammaticale vaardigheden te zien heb jij je school ook nooit afgemaaktquote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef jaash het volgende:
21 jaar oud zijn en nog steeds niet gewerkt hebben en de school niet afgemaakt, leven van een uitkering en nog thuis bij mama wonen en geen vrienden hebben en iedereen die je eerst kende niet meer willen kennen en al 5 jaar lang het niet meer zien zitten en vaak denken aan zelfmoord willen plegen.
en zo jaloers als de tiefes zijn op iedereen die WEL een normaal leven heeft en een auto een gezinnetje en zelf de grootste loser zijn ik houd al op dit doet zeer
dat moest ik eff zeggen![]()
Watskeburt met je 20 miljoen van de staatsloterij?quote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef damsco het volgende:
Je beschrijft mijn leven. Niks mis met beetje uitkering vangen hoor.
zolang ie morgen maar niet op traject leeuwarden - groningen gaat jumpen, want dan wordt ik zwaar giftig.quote:Op zondag 20 december 2009 18:01 schreef Agiath het volgende:
Jammer dat de treinen vandaag niet rijden, kon je daar nog voor gaan liggen.
Ooit op een dag wordt je mcdonald's manager, het hoogtepunt in je carrierequote:Op zondag 20 december 2009 16:36 schreef Vetklep het volgende:
Herkenbaar!
Ik ben tegenwoordig werkzaam bij McDonald's waar ik aan een carriere ben begonnen.McDonald's is echt aan te raden.
Jij denkt serieus dat daar morgen treinen rijden?quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
zolang ie morgen maar niet op traject leeuwarden - groningen gaat jumpen, want dan wordt ik zwaar giftig.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:18 schreef Simplicity het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat daar morgen treinen rijden?
En dan zul je merken dat dat helemaal niet zo'n gekke springplank is voor een vervolg in het bedrijfsleven :quote:Op zondag 20 december 2009 19:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ooit op een dag wordt je mcdonald's manager, het hoogtepunt in je carriere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |