Met nog een beetje pech grijpt hij gewoon overal naast.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat Albert op zo'n manier de WB moet verliezen.
Uiteindelijk blijkt het toch niet zo onmogelijk voor Albert om de WB alsnog te winnen. Als hij wint in Hoogerheide en Stybar eindigt niet 2e, dan is 't al genoeg. Niet dat ik dat zo maar even zie gebeuren, maar het is niet extreem vergezocht. Ik denk dat Nys in zo'n geval wel bereid is een handje te helpen, mits Albert op het WK het omgekeerde doet (wat sowieso de slimste tactiek zou zijn). Maar ja, Albert en slim...quote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met nog een beetje pech grijpt hij gewoon overal naast.
Klinkt allemaal leuk, maar ik denk niet dat het veel zal veranderen aan de status van het veldrijden.quote:Nys wil langer crossen voor een WK in de VS
Het WK veldrijden vindt in 2013 wellicht in de Verenigde Staten plaats. Als dat bevestigd wordt, wil Sven Nys er nog een extra seizoen aan breien. "Dit is een zegen voor het veldrijden, een grote stap voorwaarts in de internationalisering van de sport."
"De definitieve beslissing valt pas volgende donderdag, maar Louisville (in de staat Kentucky, red) ligt inderdaad in poleposition en ik zal dat dossier indien nodig met hand en tand verdedigen", zegt UCI-veldritcoördinator Peter Van Den Abeele (op de foto naast Nys) in Het Laatste Nieuws.
Sven Nys loopt alvast warm voor een WK aan de andere kant van de Atlantische oceaan. Hij wil er een jaar langer voor crossen.
"Peter Van Den Abeele heeft me via sms op de hoogte gebracht", vertelt Nys in Het Laatste Nieuws. "Dit is een zegen voor het veldrijden, een grote stap voorwaarts in de internationalisering van de sport."
"Meer zelfs: ik overweeg om na de Spelen van 2012 te stoppen, maar dit inspireert me om er nog een winter aan te breien. Ook al ben ik dan al 37. Trouwens, als de logica gerespecteerd wordt, moet er dan een seizoen eerder al een wereldbekermanche in Kentucky komen."
Wacht tot Lance ze op dat WK allemaal naar huis gaat rijden ... !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tuurlijk maakt het wel uit; Amerika, sowieso al wielerminnend, zal helemaal in de ban van het veldrijden komen!
yep (en geef ze eens ongelijk)quote:Op zondag 24 januari 2010 15:39 schreef franklop het volgende:
volgens mij sparen ze zich allemaal voor het WK
Doe ik ook niet, maar eigenlijk jammer dat ze week voor WK dan nog een WB cross inplannen (goed doen ze elk jaar, maar goed)quote:
Ik ben het eens met Van Der Poel dat het onzinnig is om je te sparen, op een paar dagen ben je toch volledig gerecupereerd, daar win je niets mee. Je kan je inhouden om het risico op valpartijen te beperken, maar dat lijkt me op dit parcours niet nodig.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:39 schreef franklop het volgende:
volgens mij sparen ze zich allemaal voor het WK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |