Zelfde probleem hier, moet vanuit Brabant (op grens van Limburg) naar Amsterdam om stage te lopen... Trein duurt normaal al 3 uur enkel, met omstandigheden als nu kom ik dan vanavond een keer aan.quote:Op maandag 21 december 2009 08:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik durf het niet aan. Zonder vertraging zou ik met dit weer al twee uur doen over een enkeltje, en vanmiddag komt er weer sneeuw dus terug zonder vertraging zie ik niet gebeuren, en dan zit ik zo op 5 à zes uur reistijd voor een dagje werken en dat is al als de NS het om weet te leiden anders wordt het nog meer. Sorry baas!
Er ligt ook iemand onder de trein ergens in Brabant geloof ik (zie ns.nl)...quote:Op maandag 21 december 2009 08:50 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, moet vanuit Brabant (op grens van Limburg) naar Amsterdam om stage te lopen... Trein duurt normaal al 3 uur enkel, met omstandigheden als nu kom ik dan vanavond een keer aan.
Een aanrijding met een persoon.quote:Op maandag 21 december 2009 09:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Er ligt ook iemand onder de trein ergens in Brabant geloof ik (zie ns.nl)...
Is er ook iemand die al getreind heeft vandaag?
Zelfde probleem hier.quote:Op maandag 21 december 2009 09:08 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik denk dat ik me maar moet gaan inschrijven voor de herkansing van het tentamen van vandaag. De bussen en trams in regio Haaglanden rijden niet meer. Alleen een stoptrein naar Leiden af en toe. Ik doe er normaal al drie kwartier over om op Den Haag Centraal te komen dus ik denk niet dat het gaat lukken vandaag.
Ik las wel dat een RR op een deel van het traject DH-Zoetermeer rijdt. Leuk dat ze ook even vermelden wélk trajectquote:Op maandag 21 december 2009 09:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier.
Ik moet met de 3 om op DH CS te komen, maar die rijdt niet. De bussen rijden ook niet. Het is zeker 2-3 uur lopen vanuit loosduinen naar CS met dit weer. En de treinen rijden niet tot nauwelijks.
Gelukkig gisteravond al met mijn baas overlegd om vandaag verlof op te nemen.
dat was het plan gister ja. Maar ze rijden uberhaupt niet. Een collega van mij moet van zoetermeer naar voorburg, maar kan daar dus niet komen omdat het niet rijdt.quote:Op maandag 21 december 2009 09:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik las wel dat een RR op een deel van het traject DH-Zoetermeer rijdt. Leuk dat ze ook even vermelden wélk trajectMaargoed ik moet sowieso eerst in Loosduinen terecht komen, wat niet kan want bus 31 rijdt niet.
Ok. Nja wel fijn om zeker te weten dat ze niet rijden, dat ik er morgen niet achter kom dat het prima mogelijk was om in Leiden te komenquote:Op maandag 21 december 2009 09:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat was het plan gister ja. Maar ze rijden uberhaupt niet. Een collega van mij moet van zoetermeer naar voorburg, maar kan daar dus niet komen omdat het niet rijdt.
http://www.9292ov.nl/9292OV4.asp Klopt niet helemaal, maar is het meest betrouwbaar en actuele wat ik kan vinden. De site van de HTM ligt er sinds gister uit.quote:Op maandag 21 december 2009 09:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok. Nja wel fijn om zeker te weten dat ze niet rijden, dat ik er morgen niet achter kom dat het prima mogelijk was om in Leiden te komen
Ah ok!quote:Op maandag 21 december 2009 09:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.9292ov.nl/9292OV4.asp Klopt niet helemaal, maar is het meest betrouwbaar en actuele wat ik kan vinden. De site van de HTM ligt er sinds gister uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |