Als ik Utrecht Centraal had kunnen bereiken had ik het ook wel gedaan ja. Tegen alle waanzin in eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2009 17:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet wel, om op het werk te komen.
Verstandig?quote:Op maandag 21 december 2009 17:45 schreef GayMania het volgende:
Is het verstandig om morgen van Almere naar Utrecht (via Hilversum of via Weesp/Duivendrecht) te reizen?
quote:Prognose voor dinsdag 22 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Dat wordt het sowieso wel. NS en ProRail geven al aan dat ze morgen met dezelfde dienstregeling beginnen. Alleen wil ik het wel even aankijken, voor hetzelfde geld rijden ze ineens wel normaal. Dus moet ik alsnog vroeg opstaan om hoogstwaarschijnlijk niet de deur uit te hoevenquote:Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef BrandX het volgende:
Hier is het weer redelijk flink begonnen met sneeuwen. Als het zo doorzet wordt het morgen minstens zo knudde als nu.
Let op, werk aan het spoor tussen Enschede - Deventerquote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef Urquhart het volgende:
Traject Enschede-Leiden is morgen zeker niet te doen?![]()
Ok bedanktquote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Let op, werk aan het spoor tussen Enschede - Deventer
Let op, werk aan het spoor tussen Deventer - Arnhem
Let op, werk aan het spoor tussen Arnhem - Utrecht Centraal
Let op, werk aan het spoor tussen Utrecht Centraal - Leiden Centraal
Utrecht-Leiden mag ik morgen doen, ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Let op, werk aan het spoor tussen Enschede - Deventer
Let op, werk aan het spoor tussen Deventer - Arnhem
Let op, werk aan het spoor tussen Arnhem - Utrecht Centraal
Let op, werk aan het spoor tussen Utrecht Centraal - Leiden Centraal
Dan moet je al zo'n roteind en dan ga je jezelf ook nog martelen met die muziek?quote:Op maandag 21 december 2009 19:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Utrecht-Leiden mag ik morgen doen, ik heb er nu al zin in
Maar even Beatles, RHCP en Coldplay op mijn telefoon zetten
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef bamischijf het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien hoe de NS op dit moment netjes treinen op elkaar laat wachten.
Rond 17:30 ?quote:Op maandag 21 december 2009 19:11 schreef joepler het volgende:
Weet iemand of kennen mensen hier iemand die in de trein(en) zit van Eindhoven cs naar Utrecht cs? En vertrokken is rond 17.30 uur?
Vriendinnetje zit in een trein en ik wil d'r ophalen maar kan d'r niet bereiken (geen tel). En weet niet hoe laat ik waar heen moet. Of zijn er nog instanties waar ik naar toe kan bellen die wel iets meer weten?
thanks alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |