En wat te denken van de weg. Ook dan kun je dus het probleem houden dat storingsmonteurs niet of nauwelijk bij de storingen op het spoor kunnen komen om ze te verhelpenquote:Op zondag 20 december 2009 15:48 schreef Netsplitter het volgende:
Komende nacht zijn er opklaringen en kunnen er met name in de kustgebieden enkele (natte)sneeuwbuien vallen, er is nog steeds kans op een klap onweer. Het vriest 3 tot 7 graden, vlak aan zee ligt de temperatuur dichtbij het vriespunt. Maandag overdag is er nu en dan zon. In de middag neemt de bewolking van het zuiden uit verder toe, gevolgd door wat sneeuw. De middagtemperatuur ligt meest iets onder het vriespunt. De wind is zuid tot zuidwest, overdag geleidelijk zuid tot zuidoost, matig, kracht 3 of 4, aan zee en op het IJsselmeer soms krachtig, 6.
Wanneer die sneeuw gaat aanvriezen zal het weer mayhem zijn morgen op het spoor.
Ik zou alvast gaan herplannen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef BrandX het volgende:
Zijn er geen NS medewerkers hier op FOK! met insideinfo?
Voor mij wel handig als ik het weet, dan kan ik alvast beginnen met het herinplannen van mijn agenda
mjah, liever niet eigenlijk, moet morgen drie beoordelingsgesprekken doen, die herinplannen is nooit leuk.quote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou alvast gaan herplannen.
Terwijl op het journaal wordt gezegd dat er helemaal geen treinverkeer isquote:Er rijden zeer beperkt of geen treinen tussen:
Zwolle - Amersfoort
Lelystad - Weesp
Leeuwarden - Stavoren/Harlingen
Utrecht - Leiden/Rotterdam/Den Haag/Gouda/Arnhem/Geldermalsen
Winterswijk - Zutphen/Didam
Nijmegen - Oss
Tilburg - Boxtel
Duivendrecht - Amsterdam Zuid
Er zullen naar verwachting vandaag geen internationale treinen meer rijden.
Overmacht, doe je niks aan.quote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, liever niet eigenlijk, moet morgen drie beoordelingsgesprekken doen, die herinplannen is nooit leuk.
Nou eeeh ik hoop dat ik morgen zelf naar mn werk kan...quote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef BrandX het volgende:
Zijn er geen NS medewerkers hier op FOK! met insideinfo?
Voor mij wel handig als ik het weet, dan kan ik alvast beginnen met het herinplannen van mijn agenda
Ik kom zeer waarschijnlijk niet eens bij het station. De RR die voor mijn deur stopt rijdt al de hele dag niet, dus zeer minieme kans dat die morgenochtend wel rijdt. En de dichtsbijzijnde bushalte is bij normaal weer 20m lopen, dus bij dit weer makkelijk 30min of meer als het glad is.quote:Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Black-Hole het volgende:
Ik vrees het ergste voor morgen en dat terwijl ik van de NS afhankelijk ben om bij mijn werk te komen.
Maar ik zie wel morgen, woon vlakbij het station dus ben zo terug
Ik dacht 20 meterquote:Op zondag 20 december 2009 15:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kom zeer waarschijnlijk niet eens bij het station. De RR die voor mijn deur stopt rijdt al de hele dag niet, dus zeer minieme kans dat die morgenochtend wel rijdt. En de dichtsbijzijnde bushalte is bij normaal weer 20m lopen, dus bij dit weer makkelijk 30min of meer als het glad is.
Ik wacht wel ff af
Whehe, ik stond om 12 uur in Lelystad, toen werd het net bekend dat er bij Weesp een storing was. Heb nog een paar keer gekeken, laatste keer om een uur of 2 en toen stond die storing er nog niet bijquote:Op zondag 20 december 2009 15:54 schreef BrandX het volgende:
op de NS site staat (update 15:30)
[..]
Terwijl op het journaal wordt gezegd dat er helemaal geen treinverkeer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |