Ik herhaal!quote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze deed Niks. Helemaal Niks. Nakkes. Nada. Njente. Als ze er niet was geweest had je het verschil niet gemerkt
quote:Op zondag 20 december 2009 01:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Do zit..
Do slaapt
Do rookt
Do zit
Do hangt
Do gaapt
Do irriteert Giel
Do wil niet met Annemieke douche
Do....
dat hoeft toch nietquote:Op zondag 20 december 2009 15:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb al hulp gevraagd bij FB.
Ik zit hier werkelijk waar met een rooie kop.
Je merkt duidelijk verschillen in de muziek bij de diverse dj's, dus de muzieksamenstellers houden hier zeer duidelijk rekening mee.quote:Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef Cee het volgende:
[..]
In hoeverre hebben de dj's zelf zeggenschap in de nummers die ze draaien tijdens SR?
Goede samenvatting inderdaadquote:
Als het verboden is om te roken in het GHquote:Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Briljant
!
![]()
Overigens: wat heeft iedereen hier tegen DoIk heb het niet gehoord/gezien maar was het echt zo slecht ?
Overigens 2: Als Do een sigaret wil opsteken moet ze dat toch lekker zelf wetensnap het commentaar aangaande haar roken niet zo
(en nee, ik rook zelf niet
)
Overigens 3: Paramore![]()
Er was inderdaad niet veel aan, ze deed niks. Maar hier op FOK! zijn ze wel erg goed in overdrijven ....quote:Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Overigens: wat heeft iedereen hier tegen DoIk heb het niet gehoord/gezien maar was het echt zo slecht ?
Of juist welquote:Op zondag 20 december 2009 15:34 schreef Dichterbijer het volgende:
"Dit gebeurde er de laatste uren... ik ben Domien Verschuuren" Daar heeft ie denk ik heel lang over nagedacht
We moeten in enig opzicht een tegengewicht bieden aan het totale gebrek aan animo, levendigheid, uitstraling en electriciteit dat die theemuts aan ons bood.quote:Op zondag 20 december 2009 15:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er was inderdaad niet veel aan, ze deed niks. Maar hier op FOK! zijn ze wel erg goed in overdrijven ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |