Da's wel jammerquote:Op zondag 20 december 2009 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks aangevraagd, dus ik mag ook niet zeuren
Maar ik wilde deze week nog wel die kant op, maar met deze omstandigheden gaat dat niet lukken
dat is toch een %^%^&&**%##$%^# nummerquote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef miieejj het volgende:
ik zou het best wel geinig vinden als ze ineens veel broodje bakpoa aan gingen vragen
god aub nietquote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef miieejj het volgende:
ik zou het best wel geinig vinden als ze ineens veel broodje bakpoa aan gingen vragen
Het spijt me voor je, maar ik kan het echt niet mooi vinden en gewoonweg niet aanhoren.quote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik kon me ook moeilijk inhouden, zeker toen hij over de Peppers begon, maar hab me toch ingehouden
vind 'm wel lachúh...quote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is toch een %^%^&&**%##$%^# nummer
quote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik kon me ook moeilijk inhouden, zeker toen hij over de Peppers begon, maar hab me toch ingehouden
Hopelijk gaat t nog wel lukken, ik zie welquote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's wel jammerKan het me voorstellen hoor, het weer is gewoon bagger
Fotoquote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef miieejj het volgende:
ik heb geprobeert een sneeuwpop te maken...
ziet er niet uit
ik heb net een liedje aangevraagd..quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef -Hans- het volgende:
Simplon gaat ook al niet door?! Deze editie van SR lijkt behoorlijk te floppen en dat is jammer. Aan de andere kant er komt nog steeds geld binnen en dat is natuurlijk top.
Hij is wel wakkerquote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
Het wordt weer Gerardtijd, dan hoor je mij niet klagen over de muziek
Kun je nu AUB eens ophouden met klagen over de muziekquote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
Het wordt weer Gerardtijd, dan hoor je mij niet klagen over de muziek
Tof! welke?!quote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb net een liedje aangevraagd..![]()
en ja, idd door het weer is het wat minder..
wat maakt het toch uit
Dat het jou nog lukte onze ballen vielen uit elkaar om dat het te veel droge poeder was.quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef miieejj het volgende:
ik heb geprobeert een sneeuwpop te maken...
ziet er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |