Alles afkoppelen en laten drogen. Als het water is grote kans dat het in een week weer doetquote:Op zondag 20 december 2009 14:00 schreef Marurk het volgende:
Lekker dus.Ik stootte met mijn elleboog tegen een glas water dat nog vol was. Driekwart van het water uit het glas ging over de muis, het toetsenbord en het scherm (welke overigens nog niet zo heel oud is).
![]()
![]()
Scherm heeft het (hopelijk) overleefd. Heb het zo goed als mogelijk drooggemaakt. Nu maar hopen dat er geen druppels tussen scherm en de rand van het scherm zijn gekomen.![]()
Muis is helaas wel naar de klote, toetsenbord functioneert nog.
Kutzooi.
Als het water erin zit, zit het erin toch. Dan gaat het er echt niet vanzelf uit ofzo.quote:Op zondag 20 december 2009 14:01 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Alles afkoppelen en laten drogen. Als het water is grote kans dat het in een week weer doet
Zeg dat maar achteraf.quote:Op zondag 20 december 2009 14:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
slimslim , niet drinken bij de pc he
Verdampen?quote:Op zondag 20 december 2009 14:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als het water erin zit, zit het erin toch. Dan gaat het er echt niet vanzelf uit ofzo.
Het verdamptquote:Op zondag 20 december 2009 14:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als het water erin zit, zit het erin toch. Dan gaat het er echt niet vanzelf uit ofzo.
Net voor het einde: genomineerd voor de snuggerste man van het jaarquote:Op zondag 20 december 2009 14:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je moet 'm ook op z'n kop leggen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:17 schreef Marurk het volgende:
Om te kunnen verdampen moet er wel genoeg contact zijn met lucht. Als het ergens tussenin is gewrongen, is dat een stuk lastiger.
Als ik dat met mijn scherm doe, dan loop ik juist het risico dat het onder het scherm gaat inkruipen.quote:
Ik had het alleen over je toetsenbordquote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als ik dat met mijn scherm doe, dan loop ik juist het risico dat het onder het scherm gaat inkruipen.
Nee, maar ik leg 'm altijd op z'n kop boven de verwarming, heb je geen week nodig.quote:Op zondag 20 december 2009 14:22 schreef Deprater het volgende:
[..]
voor verdampen moet ie niet op de kop he
uitlaten voor een hele week is het beste
OK, maar toch houd ik niet zo van de combinatie water & elektronica.quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
bovendien is water niet erg.
koffie wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |