Heerlijk!quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
hoog!
[ afbeelding ]
koude pils jongéh!
[ afbeelding ]
mooie beaumen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een klein beetje, dan een hele tijd niksquote:Op zondag 20 december 2009 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit er nog wat voor Den Haag en omstreken in de lucht?
hehe heb je haar op pad gestuurd of doet ze dit uit vrije wil?quote:Op zondag 20 december 2009 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin is foto's maken, ben benieuwd wat eruit gaat komen
Moet dat echt per se? Snapt niet iedereen dat dit bijna onmogelijk is? Lol, straks moet je in de auto overnachten.... best frisjes.quote:Op zondag 20 december 2009 14:01 schreef Frutsel het volgende:
ik moet straks nog over de Ai8, A7 en dan ruim een uur A1
Als ik dat zo lees is dat nauwelijks te doen
Definately on-topic! In het asiel...? Deze tijger?quote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
Dank je! Het is een Bengaal (uit het asiel).
Dus ik weet niet of het zijn eerste keer sneeuw is, wel sinds hij bij ons woont in elk geval!
Hier zie je hem nog iets beter, zo was hij van de week in het mindere sneeuw
[ afbeelding ]
/F&F
Hier bij mijn ouders in Koolhoven (meest westelijke nieuwbouwgedeelte Tilburg, richting Gilze-Rijen en Hulten) is het inmiddels weer voorbij.quote:
Ik zit zowat op het station. Gaat vooralsnog door met sneeuwen. Zie het op de buienradar, zal zo even stoppen maar dan weer doorsneeuwen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Hier bij mijn ouders in Koolhoven (meest westelijke nieuwbouwgedeelte Tilburg, richting Gilze-Rijen en Hulten) is het inmiddels weer voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |