quote:
Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef Chocolate het volgende:[..]
Dus je zou je 'droomvrouw' laten vallen omdat ze toevallig een stoma heeft en je dit er onaantrekkelijk uit vind zien. Dat vind ik pas oppervlakkig.
Dus een vrouw niet als partner willen, omdat je haar onaantrekkelijk vind is oppervlakkig?

Dat is toch de essentie van de liefde, dat je elkaar aantrekkelijk vind? Dan kan ze nog zo'n leuke vrouw zijn, maar als er geen lichamelijke aantrekkingskracht is dan ontbreekt er voor mij iets essentieels. Ik vind het altijd zo typisch dat mensen het uiterlijke aspect als oppervlakkig beschouwen. Ik heb die plaatjes en zakjes bekeken, erover nagedacht en kom tot een andere conclusie dan jij. In plaats van dat gelijk als oppervlakkig bestempelen kun je ook vragen waarom het voor mij niet werkt, waarom ik dat denk, wat ik van liefde denk. Maar nee, jij hebt je mening gelijk klaar...oppervlakkig?
Dat werkt niet voor mij en voor veel andere mannen ook niet. TS heeft er mss wat aan als ze weet dat er mannen zijn die er zo over denken. Aan die mannen heeft ze niks, maar dan weet ze wat voor reacties er ook kunnen komen.