Fascinerend. Meer!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is een plak uit mijn (hopelijk anatomisch correcte) verdeling van de hersenen gebaseerd op functionele fMRI data van een proefpersoon in rust

Wat zat er in die spuit? Water?quote:

Borg Nanoprobesquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat zat er in die spuit? Water?

Nee, hij wordt geassimileerd. Tegenstand is zinloos!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus Obama wordt nu afgeluisterd . Creepy

QFT!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:21 schreef Terecht het volgende:
Kerstinkopen doen. We verworden tot een stelletje zombies die staan te drammen voor de etalages, de schappen en de kassa's. Rare jongens die Nederlanders.

Chillen lukt nu al redelijk, de verwarming doet het niet goedquote:Op woensdag 23 december 2009 13:01 schreef ToT het volgende:
Hehehe, even doorbijten, en daarna lekker chillen!

Goed idee, alleen wordt het chocolademelk uit de automaat, vind ik persoonlijk de lekkerste die er isquote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef ToT het volgende:
Oew minder!
Veel thee drinken, dan heb je tenminste iets om je handen aan te warmen!

En doe je dan whiskey door de chocomel? Lijkt me best lekker! Dát hebben we nu weer niet op het werkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef ToT het volgende:
Hmmm mischien dat ik zo weer wat melk en slagroom bij de supermarkt ga halen. Nesquick heb ik nog in huis, en whiskey echt in overvloede!![]()
Een kameraad kwam gisteren goddomme weer met een fles aangezet zeg, terwijl ik al 3 flessen in huis had!

Hoi! Zo, de eerste Kerstdag en het kerstdiner hebben we weer achter de rug. Was het lekker?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:28 schreef ToT het volgende:
Hehehe tja alleen kan mijn slokdarm er de laatste tijd wat minder goed tegen.
Maar zo door de chocomel gaat het prima!

Meen je dat nou?quote:Op zondag 27 december 2009 16:38 schreef merlin693 het volgende:
optisch is nooit analoog

Hij lacht als een boer met kiespijn, niet? Stiekem dankt ToT je op z'n blote knietjes dat jij de oplossing bracht.quote:Op maandag 28 december 2009 11:56 schreef merlin693 het volgende:
[..]
schrijf het dan niet zo achterlijk op

Ruilen?quote:Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef Terecht het volgende:
Zo, de kerstdagen weer overleefd. Heb nu alleen geen reet te doen.

quote:Op zondag 27 december 2009 15:11 schreef ToT het volgende:
Pfff ik zit nog steeds te kloten met mijn geluidskaart. Ik lees nu op allerlei sites dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Sommigen zeggen dat deze optische aansluiting echt absoluut alleen maar stereo is en dat-ie (de geluidskaart dus) alleen maar analoog 7.1 is, terwijl anderen weer zeggen dat het een software instelling is.

Je studeert dus nog? Bofferdquote:Op maandag 28 december 2009 13:28 schreef Terecht het volgende:
Gna gna. Daar hoop ik toch zolang mogelijk gespaard van te blijven.

Geniet er nog maar van dan.quote:Op maandag 28 december 2009 13:39 schreef Terecht het volgende:
Ik studeer al dik 5 jaar. Volgend jaar hoop ik er een einde aan te breien en word ik opgeslokt door het Grijs. Dag luilekkerleven.

Zit je in de bieb?quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef Terecht het volgende:
Daarom. Ik ga een boek lezen en oogcontact maken met de overbuurvrouw die ook in een dikke pil aan het turen is.

Je kan altijd nog gaan promoverenquote:Op maandag 28 december 2009 13:39 schreef Terecht het volgende:
Ik studeer al dik 5 jaar. Volgend jaar hoop ik er een einde aan te breien en word ik opgeslokt door het Grijs. Dag luilekkerleven.

Zit thuis. We hebben onze boeken in de lucht geheven, ze leest Tolstoj.quote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je in de bieb?
En...lukt het oogcontact?
En wat leest ze? Ook niet onbelangrijk

Eerst wil ik iets van het bedrijfsleven proeven, promoveren kan evt ook later nog wel. Tenzij er binnen niet al te lange tijd echt iets leuks op mijn pad terecht komt. Maar liever niet, eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 14:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gaan promoveren

Dat is waar. Het bedrijfsleven lijkt mij dan weer helemaal niets. Laat mij maar lekker wetenschappelijk onderzoek doenquote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Eerst wil ik iets van het bedrijfsleven proeven, promoveren kan evt ook later nog wel. Tenzij er binnen niet al te lange tijd echt iets leuks op mijn pad terecht komt. Maar liever niet, eigenlijk.

Tolstoj,quote:Op maandag 28 december 2009 15:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zit thuis. We hebben onze boeken in de lucht geheven, ze leest Tolstoj.![]()
Inmiddels is ze gestopt met lezen. Morgen weer.

Ik hoop het van harte voor je! Je zal ook wel moeten toch, als je daadwerkelijk verder wil in dat vakgebied?quote:Op maandag 28 december 2009 15:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is waar. Het bedrijfsleven lijkt mij dan weer helemaal niets. Laat mij maar lekker wetenschappelijk onderzoek doenBen ik sinds september mee bezig (atage/afstuderen, eerst stage) en ga volgende week eens beginnen met mijn eerste paper
Eind januari, begin februari krijg ik te horen of ik naar www.ismrm.org mag. Heb daar een abstract naar ingestuurd. Als alles goed gaat ga ik ook een poging doen Human Brain Mapping in te komen.
Oftewel, ik vermaak me wel met wetenschappelijk werk

quote:Op maandag 28 december 2009 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tolstoj,![]()
En wat lees jij?
Nee, ik ben absoluut niet nieuwsgierig hoor

Thxquote:Op maandag 28 december 2009 16:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte voor je! Je zal ook wel moeten toch, als je daadwerkelijk verder wil in dat vakgebied?
Ikzelf vind techniek en de wetenschap erg interessant, maar de liefde is niet zodanig dat ik een carriere ambieer in de academische wereld. Daarvoor zijn mijn andere interesses te groot. Bovendien ben ik nogal materialistisch ingesteld, dus er moet geld verdiend worden wil ik mezelf een beetje tevreden houden.

Dus we kunnen een mooi topic van je verwachten, als je je boek uit hebt?quote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
. Ik lees een non-fictie werk over de geschiedenis van een van de meest machtige en gezichtsbepalende industrieen van de vorige eeuw: The Prize: The Epic Quest for Oil, Money, & Power

Keep reading pleasequote:Op maandag 28 december 2009 17:18 schreef Terecht het volgende:Iets geopolitieks zal het worden. Als ik ver genoeg kom tenminste, zulke boeken belanden bij mij ook wel eens voorgoed in de boekenkast als ik niet door blijf lezen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |