Bedankt Terecht!quote:
*stoepje vegen gaat*quote:Op zondag 20 december 2009 14:32 schreef ToT het volgende:
Sow, meteen weer hele discussies hier in de straat zeg!
"Je hebt je stoep niet sneeuwvrij gemaakt! Als er straks eentje uitglijdt, ben jij aansprakelijk!"
De stoep voor je huis is niet van de gemeente maar van jou? En anders moeten ze maar van je erf afblijvenquote:Op zondag 20 december 2009 14:32 schreef ToT het volgende:
Sow, meteen weer hele discussies hier in de straat zeg!
"Je hebt je stoep niet sneeuwvrij gemaakt! Als er straks eentje uitglijdt, ben jij aansprakelijk!"
Ik weet, had dan ook iets met de titel te maken.quote:
Burgermannetjesmentaliteit.quote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef ToT het volgende:
Nee het is gewoon van de gemeente hoor!
Tja ik heb vroeger ook in een ander dorp gewoond, en ook daar kreeg je dat steeds te horen bij elk lullig sneeuwbuitje.
Ik vind het maar een vervelend filmpje.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 00:28 schreef switchboy het volgende:
Deze toevallig?
Ome Berlus en de hoax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die konden we gewoon niet laten bestaan, mediaconsument kwam te dicht bij een ontdekking!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
Om alvast een beetje in Kerstsferen te komen
![]()
![]()
Denk 'tquote:Op maandag 21 december 2009 00:21 schreef switchboy het volgende:
Zou er iets kalmerends in de sneeuw zitten dat er zo weinig complotten gepost worden de laatste paar dagen?
quote:
Vrouwen zijn stom.quote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef Ticker het volgende:
'Terecht gekort op uitkering om weigeren hand'
Mijn vraag dus ook aan Terecht.. waarom weigeren?
quote:
Om die test goed te doen moet je eerst de sneeuw laten smelten.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef switchboy het volgende:
[..]
Om die test goed te doen moet je eerst de sneeuw laten smelten.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ben in plaagstemming
Vernietig mijn hoop nou niet, hopeloos figuur.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Ach, als het jou hoop geeft om hoop te hebben, wie zijn wij dan om jou die hoop te ontnemenHoop je dan.
Ik heb het mooiste meisje uit de klas aanstaan.quote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef Terecht het volgende:
Bijzondere kerstfilm op de campingzender. Wie kijkt ook?
Nu ga je off topic.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef switchboy het volgende:
[..]
Om die test goed te doen moet je eerst de sneeuw laten smelten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |