quote:
Toch bijna 2 keer zo snel als een Eend !quote:
Nog erger, vrienden waar rijden jullie inquote:Op maandag 21 december 2009 21:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch bijna 2 keer zo snel als een Eend !![]()
Ironischquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nog erger, vrienden waar rijden jullie in![]()
Zelfs me 1.1 uno zat tegen de 12 aan![]()
Mijn beemer moet wel onder de 7 a 8 doen (met S/C natuurlijk)..
En dan rijdt die nogsteedsquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ironisch.
Tegen de tijd dat er een SC in die BMW zit is die Niva al 3x de wereld rond gereden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ironisch.
Tegen de tijd dat er een SC in die BMW zit is die Niva al 3x de wereld rond gereden.
Dank je!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Frysk lintje, 3310, foute toeter, Lada. Alex, je bent officieel fout!
Supercharger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Wtf bedoelen jullie hier met S/C?..
En het is een plaatje hoor Alex![]()
Ik kan het inderdaad niet lezen, maar het klinkt interessant. Berlikum is niet zo ver weg en in principe moet het - afhankelijk van het tijdstip - wel lukken op vrijdag zaterdag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou zeggen, 16 januari in Berlikum, komen nog veelmeer fokkers ook, organisatie in handen van oa patje74 en bx19trs.
Ik ben er iig met de niva, en 2cv met de bx.![]()
linkje
weet niet of dit ook voor oningelogde gebruikers te lezen is, maar meer info is ook via PM te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |