Wel wat anders dan een Series lijkt mequote:Op zondag 20 december 2009 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HeerlijkComfortabeler dan verwacht ook!
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo goed is de Niva niet
Dat is mijn broer nietquote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef nostra het volgende:
Had je je broer niet wat haargroei-genen kunnen geven?
Ik wel regelmatig, met een Series dus de 111 gesleeptquote:Op zondag 20 december 2009 19:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel wat anders dan een Series lijkt me... Alhoewel ik daar ook niet in heb gereden
De rest van het citaat is dat er veel troep tussen zitquote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd
En waarom had ik tot vandaag nog nooit van Drylts of Jubbega gehoord?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
puik ding! met dit weer volgens mij ook nog redelijk nuttig te gebruiken?![]()
ik vind hem iig briljantquote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
absoluut
Alhoewel zelfs een Niva kan glijden
(heb er nog geen sneeuwrubber onder, en de sperren en lage gearing nog niet ingeschakeld gehad, vandaar
)
Ik was gister bij de ONZ meet in Zwolle?quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind hem iig briljant![]()
![]()
wanneer is er weer een ONZ-Groningen-meet?
Q kan mn thermostaat iig niet meer mollen, want die is al kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is eerder wanneer is er weer eens een PTA Ringmeet?Eerst iedereen tegen elkaar over de Nordschleife.. dan ben ik laatste... En dan iedereen tegen elkaar over het gewerbegelände... Dan win ik
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |