Straks komt mijn broer hier met een van zijn Land Rovers, die pikt me op, en dan halen we de Niva op die nu bij een vriend van me in Jubbega staat.
 Straks komt mijn broer hier met een van zijn Land Rovers, die pikt me op, en dan halen we de Niva op die nu bij een vriend van me in Jubbega staat.  En ik denk dat ik DAN wel thuis kom
 En ik denk dat ik DAN wel thuis kom  

Bouwjaar 2002, 62.000 km,en tip top in orde
 Bouwjaar 2002, 62.000 km,en tip top in orde  

Dan officieel gefeliciteerdquote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, degene dieop de Lada Niva hyves te koop staat bij Mandy, voor als iemandtochfotos wil zienBouwjaar 2002, 62.000 km,en tip top in orde

) Leeuwarden auto-meet met de Niva langs!
) Leeuwarden auto-meet met de Niva langs!

Hij is met de 111 ingesneeuwd, niet met de Nivaquote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef vosss het volgende:
Hoe kan je nou insneeuwen met zo een ding WTF?

. Je zet de kachel op max en alle sneeuw in 5 meter om je heen smelt. Lada kachels for life
. Je zet de kachel op max en alle sneeuw in 5 meter om je heen smelt. Lada kachels for life  .. Ik weet nog wel van onze 2107, kneiterwarm en altijd starten
.. Ik weet nog wel van onze 2107, kneiterwarm en altijd starten  

toen ik naar de tijd keek, zag ik hoe 1337 dit topic wasquote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Barcaconia het volgende:
Gefeliciteerd Alexxxx, toen ik de TT zag wist ik al hoe laat het was

Oeh, dat bedoelde ik niet maar het is wel toevallig jaquote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toen ik naar de tijd keek, zag ik hoe 1337 dit topic was

Dacht het niet!
 Dacht het niet! 
 Vanmiddag met mijn broer en een van zijn Land Rovers de 111 naar een iets minder besneeuwd gebied gebracht, die van de week weer ff ophalen.. Die mag nog ff één keertje knallen: de topsnelheid bekijken op de autobahn en een rondje Nordschleife.... Maar goed, met de LaRo door de sneeuw geboenderd naar het adresje waar de Niva stond... En toen naar huis gereden, vrijwel zonder glibberen
 Vanmiddag met mijn broer en een van zijn Land Rovers de 111 naar een iets minder besneeuwd gebied gebracht, die van de week weer ff ophalen.. Die mag nog ff één keertje knallen: de topsnelheid bekijken op de autobahn en een rondje Nordschleife.... Maar goed, met de LaRo door de sneeuw geboenderd naar het adresje waar de Niva stond... En toen naar huis gereden, vrijwel zonder glibberen  

het was geen 'maar', maar een toevoegingquote:Op zondag 20 december 2009 16:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oeh, dat bedoelde ik niet maar het is wel toevallig ja
Ik bedoelde toen ik de TT + TS zag dat ik al wist wat ik zou lezen in het topic.

Wel wat anders dan een Series lijkt mequote:Op zondag 20 december 2009 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HeerlijkComfortabeler dan verwacht ook!
 ... Alhoewel ik daar ook niet in heb gereden
... Alhoewel ik daar ook niet in heb gereden  

quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo goed is de Niva niet

Dat is mijn broer nietquote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef nostra het volgende:
Had je je broer niet wat haargroei-genen kunnen geven?
 Is een vriend van me
  Is een vriend van me 
Ik wel regelmatig, met een Series dus de 111 gesleeptquote:Op zondag 20 december 2009 19:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel wat anders dan een Series lijkt me... Alhoewel ik daar ook niet in heb gereden
 Niva is een stuk comfortabeler. Maar ik state popelen om eens met mijn broer in een Series in het terrein te spelen, ben erg benieuwd wie het eerst vast zit
 Niva is een stuk comfortabeler. Maar ik state popelen om eens met mijn broer in een Series in het terrein te spelen, ben erg benieuwd wie het eerst vast zit 
De rest van het citaat is dat er veel troep tussen zitquote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]

Gefeliciteerd
En waarom had ik tot vandaag nog nooit van Drylts of Jubbega gehoord?
[ afbeelding ]
 En ik hoop/denk dat ik nu eindleik eengoede tegen ben gekomen
 En ik hoop/denk dat ik nu eindleik eengoede tegen ben gekomen  Die moet je niet laten lopen
 Die moet je niet laten lopen 

quote:Op zondag 20 december 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
puik ding! met dit weer volgens mij ook nog redelijk nuttig te gebruiken?
 absoluut
 absoluut  Alhoewel zelfs een Niva kan glijden
 Alhoewel zelfs een Niva kan glijden  (heb er nog geen sneeuwrubber onder, en de sperren en lage gearing nog niet ingeschakeld gehad, vandaar
 (heb er nog geen sneeuwrubber onder, en de sperren en lage gearing nog niet ingeschakeld gehad, vandaar  )
 )

ik vind hem iig briljantquote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
absoluut
Alhoewel zelfs een Niva kan glijden
(heb er nog geen sneeuwrubber onder, en de sperren en lage gearing nog niet ingeschakeld gehad, vandaar
)

wanneer is er weer een ONZ-Groningen-meet?

Ik was gister bij de ONZ meet in Zwolle?quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind hem iig briljant

Q kan mn thermostaat iig niet meer mollen, want die is al kapot

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is eerder wanneer is er weer eens een PTA Ringmeet?Eerst iedereen tegen elkaar over de Nordschleife.. dan ben ik laatste... En dan iedereen tegen elkaar over het gewerbegelände... Dan win ik

!
!

En inderdaad, die Niva rijdt lekker ! Misschien dat als mijn Eend af is ...
 En inderdaad, die Niva rijdt lekker ! Misschien dat als mijn Eend af is ...  

) al weer een paar jaar rondrijd, is het eind nog (lang?) niet in zicht
 ) al weer een paar jaar rondrijd, is het eind nog (lang?) niet in zicht 

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |