Dan officieel gefeliciteerdquote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, degene dieop de Lada Niva hyves te koop staat bij Mandy, voor als iemandtochfotos wil zienBouwjaar 2002, 62.000 km,en tip top in orde
Hij is met de 111 ingesneeuwd, niet met de Nivaquote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef vosss het volgende:
Hoe kan je nou insneeuwen met zo een ding WTF?
toen ik naar de tijd keek, zag ik hoe 1337 dit topic wasquote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Barcaconia het volgende:
Gefeliciteerd Alexxxx, toen ik de TT zag wist ik al hoe laat het was
Oeh, dat bedoelde ik niet maar het is wel toevallig jaquote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toen ik naar de tijd keek, zag ik hoe 1337 dit topic was
het was geen 'maar', maar een toevoegingquote:Op zondag 20 december 2009 16:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oeh, dat bedoelde ik niet maar het is wel toevallig ja
Ik bedoelde toen ik de TT + TS zag dat ik al wist wat ik zou lezen in het topic.
Wel wat anders dan een Series lijkt mequote:Op zondag 20 december 2009 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HeerlijkComfortabeler dan verwacht ook!
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo goed is de Niva niet
Dat is mijn broer nietquote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef nostra het volgende:
Had je je broer niet wat haargroei-genen kunnen geven?
Ik wel regelmatig, met een Series dus de 111 gesleeptquote:Op zondag 20 december 2009 19:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel wat anders dan een Series lijkt me... Alhoewel ik daar ook niet in heb gereden
De rest van het citaat is dat er veel troep tussen zitquote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd
En waarom had ik tot vandaag nog nooit van Drylts of Jubbega gehoord?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
puik ding! met dit weer volgens mij ook nog redelijk nuttig te gebruiken?![]()
ik vind hem iig briljantquote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
absoluut
Alhoewel zelfs een Niva kan glijden
(heb er nog geen sneeuwrubber onder, en de sperren en lage gearing nog niet ingeschakeld gehad, vandaar
)
Ik was gister bij de ONZ meet in Zwolle?quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind hem iig briljant![]()
![]()
wanneer is er weer een ONZ-Groningen-meet?
Q kan mn thermostaat iig niet meer mollen, want die is al kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is eerder wanneer is er weer eens een PTA Ringmeet?Eerst iedereen tegen elkaar over de Nordschleife.. dan ben ik laatste... En dan iedereen tegen elkaar over het gewerbegelände... Dan win ik
![]()
quote:
Toch bijna 2 keer zo snel als een Eend !quote:
Nog erger, vrienden waar rijden jullie inquote:Op maandag 21 december 2009 21:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch bijna 2 keer zo snel als een Eend !![]()
Ironischquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nog erger, vrienden waar rijden jullie in![]()
Zelfs me 1.1 uno zat tegen de 12 aan![]()
Mijn beemer moet wel onder de 7 a 8 doen (met S/C natuurlijk)..
En dan rijdt die nogsteedsquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ironisch.
Tegen de tijd dat er een SC in die BMW zit is die Niva al 3x de wereld rond gereden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ironisch.
Tegen de tijd dat er een SC in die BMW zit is die Niva al 3x de wereld rond gereden.
Dank je!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Frysk lintje, 3310, foute toeter, Lada. Alex, je bent officieel fout!
Supercharger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Wtf bedoelen jullie hier met S/C?..
En het is een plaatje hoor Alex![]()
Ik kan het inderdaad niet lezen, maar het klinkt interessant. Berlikum is niet zo ver weg en in principe moet het - afhankelijk van het tijdstip - wel lukken op vrijdag zaterdag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou zeggen, 16 januari in Berlikum, komen nog veelmeer fokkers ook, organisatie in handen van oa patje74 en bx19trs.
Ik ben er iig met de niva, en 2cv met de bx.![]()
linkje
weet niet of dit ook voor oningelogde gebruikers te lezen is, maar meer info is ook via PM te krijgen
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Frysk lintje, 3310, foute toeter, Lada. Alex, je bent officieel fout!
In elk geval is 'ie nu lekker vies!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag de terreindoop gehadMan, wat is terreinrijden heerlijk....Verslavend!
En, het is een projecttopic nu, en de toeter op de spiegel monteren is natuurlijk niet het enige wat op de planning staat....
*12V-aansluiting nakijken, navigatiesysteem laad niet op.
*andere banden er onder: banden die geschikt zijn voor winter en zomer, en die het goed doen op de weg maar waar je ook met een gerust hart de drab mee in kunt
*andere stoelen, met wat meer zijdelingse steun. Oude Opel Calibra stoelen schijnen vaak gebruikt te worden, en ook die van een Honda CRX zijn misschien wel goed te doen?
Ik weet het, het is niet veel.. maar er komt vast meer bij
pijnlijk veelquote:Op maandag 21 december 2009 09:52 schreef Anne het volgende:
Kun je ons ook nog laten weten wat ie slurpt over een tijdje?
We willen cijfers zinquote:
Komt nog wel, heb met een aantal afwijkingen te maken natuurlijk...quote:
Sinds ik 5 ben wil ik al een Niva, dus 21 jaarquote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef j0rrit het volgende:
Het heeft even geduurd hoor, maar hij is er dan eindelijk.Hoe lang heb je het er al over? 8 jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |