Sterker nog: Ik vind het normaal dat je dat zelf aanbiedt.quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Onzin. Ze maken er met z'n 4en een uitje van dus kan iedereen gerust wat bijleggen. Niet meer dan sociaal om dat te doen als diegene daarom vraagt.
TS vriendin is juist de gierigaard zij doet moeilijk over een paar tientjes.quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Nadia heeft gelijk.
Tevens:
Ten 1e: De TS vind dat tientje per persoon belangrijker dan de gezelligheidGierige Hollander.
Ten 2e: Mischien had TS gewoon moeten wachten, totdat zijn gezelschap mischien VANUIT HENZELF zouden aanbieden om de benzinekosten te delen. Het eerste waar TS (nog voor de trip daadwerkelijk is aangegvangen) aan denkt is geld
Ik geef TS' vriendin groot gelijk. Vier maar lekker alleen kerst met die tientjes in je portemonnee als je dat het belangrijkst vind
bij vrienden vind ik dat idd normaal. En als men het zelf aanbiedt zal ik soms misschien zelfs nog zeggen (hangt van de mensen en de afstand af) nou ja, laat maar, betaal het zelf wel.. al is het maar om het idee dat men er aan denkt dat het niet echt eerlijk is als 1 persoon alle benzinekosten betaalt voor iets waar je samen plezier van hebtquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Sterker nog: Ik vind het normaal dat je dat zelf aanbiedt.
Met Nadia?quote:Op maandag 21 december 2009 20:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of TS nu nog een gesprek heeft gehad met z'n vriendin.
Inderdaad, je wilt toch niet dat iemand die een auto heeft telkens op kosten jagen. Lijkt mij niet meer dan logisch dat je aanbiedt om mee te betalen met de benzine.quote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Sterker nog: Ik vind het normaal dat je dat zelf aanbiedt.
Precies.quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Onzin. Ze maken er met z'n 4en een uitje van dus kan iedereen gerust wat bijleggen. Niet meer dan sociaal om dat te doen als diegene daarom vraagt.
Waarom? Waarom zou je een opleiding nemen als je enige doel in het leven is om te zorgen voor je man?quote:Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Chai; ik zeg toch nog heel duidelijk; OPGELEID.!! HOOG OPGELEID nog wel. Met mijn studies die ik en mijn zusters genoten hebben komen we altijd wel aan de bak!! We zijn niet zo onderdrukt als dat jullie denken hoor, beetje verder kijken dan je neus lang is. Hedendaagse moslima's, de generatie van nu zijn allemaal hoog opgeleid.
Eensch!quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Tevens:
Ten 1e: De TS vind dat tientje per persoon belangrijker dan de gezelligheidGierige Hollander.
Ten 2e: Mischien had TS gewoon moeten wachten, totdat zijn gezelschap mischien VANUIT HENZELF zouden aanbieden om de benzinekosten te delen. Het eerste waar TS (nog voor de trip daadwerkelijk is aangegvangen) aan denkt is geld
Ik geef TS' vriendin groot gelijk. Vier maar lekker alleen kerst met die tientjes in je portemonnee als je dat het belangrijkst vind
Wat als ze het nooit aanbieden om even mee te betalen? Wanneer moet hij het dan vragen, als ze eenmaal in de auto zitten of als ze weer thuis zijn? 'O, trouwens, ik heb zoveel kilometer afgelegd, dat wordt dus...'quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Nadia heeft gelijk.
Tevens:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:05 schreef synnath het volgende:
TS, vertel ons eens hoe het is afgelopen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
dump die smerige golddigger slet man
Als, misschien. Ja misschien ook niet. Wat betreft de hapjes en drankjes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dat meisje heeft gewoon gelijk om boos te worden om nog vooraf de trip te bedenken om een tientje (!) te vragen voor benzine.
Zoals ik al zei: gewoon gierig van TS.
Wellicht hadden de 'gasten' ook wel de drankjes en hapjes betaalt op de plek van bestemming. Dan werd TS mischien wel getrakteerd voor meer dan een tientje.
Ik hou gewoon niet van mensen die alleen maar geld in hun mind hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |