abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 20:00:21 #176
236264 crew  capricia
pi_75893389
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Onzin. Ze maken er met z'n 4en een uitje van dus kan iedereen gerust wat bijleggen. Niet meer dan sociaal om dat te doen als diegene daarom vraagt.
Sterker nog: Ik vind het normaal dat je dat zelf aanbiedt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75893503
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Nadia heeft gelijk.

Tevens:
Ten 1e: De TS vind dat tientje per persoon belangrijker dan de gezelligheid Gierige Hollander.

Ten 2e: Mischien had TS gewoon moeten wachten, totdat zijn gezelschap mischien VANUIT HENZELF zouden aanbieden om de benzinekosten te delen. Het eerste waar TS (nog voor de trip daadwerkelijk is aangegvangen) aan denkt is geld

Ik geef TS' vriendin groot gelijk. Vier maar lekker alleen kerst met die tientjes in je portemonnee als je dat het belangrijkst vind
TS vriendin is juist de gierigaard zij doet moeilijk over een paar tientjes.
pi_75893531
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of TS nu nog een gesprek heeft gehad met z'n vriendin.
pi_75893541
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef capricia het volgende:

[..]

bij vrienden vind ik dat idd normaal. En als men het zelf aanbiedt zal ik soms misschien zelfs nog zeggen (hangt van de mensen en de afstand af) nou ja, laat maar, betaal het zelf wel.. al is het maar om het idee dat men er aan denkt dat het niet echt eerlijk is als 1 persoon alle benzinekosten betaalt voor iets waar je samen plezier van hebt
Ja doei.
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 20:03:54 #180
236264 crew  capricia
pi_75893568
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of TS nu nog een gesprek heeft gehad met z'n vriendin.
Met Nadia?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75895701
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Inderdaad, je wilt toch niet dat iemand die een auto heeft telkens op kosten jagen. Lijkt mij niet meer dan logisch dat je aanbiedt om mee te betalen met de benzine.
  maandag 21 december 2009 @ 21:21:19 #182
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_75897793
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Onzin. Ze maken er met z'n 4en een uitje van dus kan iedereen gerust wat bijleggen. Niet meer dan sociaal om dat te doen als diegene daarom vraagt.
Precies.

Ik sport altijd samen met mijn broer (vier keer per week). Hij rijdt, ik rij mee. Ik betaal hiervoor 10 euro benzinekosten per maand (een schijntje). Dit is niet omdat hij verlegen zit om geld (integendeel), maar het gaat om het principe voor hem: voor niets gaat de zon op. Alles kost geld.

@TS: alles kost geld. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat zij ook wat mee betaald. Overigens vond ik de zin waarin je zei dat je vriendin laarzen kocht van haar studiefinanciering zeer vermakelijk.
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  maandag 21 december 2009 @ 21:25:55 #183
85962 ioko
I Appear Missing
pi_75898086
Aparte wending aan dit topic. TS heeft volgens mij helemaal gelijk.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_75900674
Tast je dan niet de eer van de man aan als je als moslimvrouw besluit te gaan werken? dat is toch een teken dat hij niet voor z'n vrouw kan zorgen? is een serieuze vraag overigens.

Wat de TS betreft, hij heeft gewoon gelijk natuurlijk, en als er iemand gierig is in dit verhaal is het wel zijn vriendin die de hele relatie op stelten zet omdat zij niet een tientje wil dokken.
pi_75901593
Statushoertje wil gewoon niet haar vriendjes en vriendinnetjes om geld vragen. Dan kan ze geen mooi weer meer spelen en zakt haar status in haar beleving tov de vriendjes en vriendinnetjes. En dat is haar een doorn in het oog.

Mogelijk.....
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:26:08 #186
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75907704
tvp
Feyenoord Rotterdam
pi_75909512
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Chai; ik zeg toch nog heel duidelijk; OPGELEID.!! HOOG OPGELEID nog wel. Met mijn studies die ik en mijn zusters genoten hebben komen we altijd wel aan de bak!! We zijn niet zo onderdrukt als dat jullie denken hoor, beetje verder kijken dan je neus lang is. Hedendaagse moslima's, de generatie van nu zijn allemaal hoog opgeleid.
Waarom? Waarom zou je een opleiding nemen als je enige doel in het leven is om te zorgen voor je man?
Maar goed. Je post met hoofdletters getuigt al niet van enige intelligentie, dus ik hoef geen nuttig antwoord te verwachten.

Jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Trommeldaris op 22-12-2009 10:49:04 ]
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_75911516
-knip-

De nederlandse vrouw mag zelf kiezen of ze werken of niet.
Het is toch veel praktischer als de vrouw ook werkt en de kosten deelt?
Stel je houdt van je 2000 euro, elke maand, 500 over. Als de vrouw ook werkt, en er 1000 euro bij komt, is dat 300% van de koopkracht. Tevens hoeven we elkaar niet te belasten met eigen dingen die we willen kopen. Als ze een jurk van 300 euro wilt.. geen probleem. Als ik maar 500 euro over hou.. is dat toch echt veel. Het is gewoon veel praktischer. Daarbij gaat het niet alleen om het geld.
De meeste vrouwen werken al, en haar vriendinnen ook wel. In de tijd dat die er niet zijn heeft zij tenminste collega's. Dus op financieel en sociaal gebied gaat ze erop vooruit.

Jij staat straks inderdaad met een enorm gat in je CV. En denk jij echt dat je meteen dik zal verdienen? Na al die jaren? Het is een kwestie van vraag en aanbod. Als ik een werkgever was dan koos ik voor iemand net is afgestudeerd (met evt al werkervaring achter de rug van tijdens de studie). Hoe hoog jouw opleiding ook geweest zou zijn, je zou totaal niet interessant zijn

En hou eens op met dat gejank over gelovigen en ongelovigen.
Wij leven volgens onze eigen regels, en hebben onze vrijheid.
Jij baseert je eigen feiten op je eigen achterlijke gedachtengang en verheerlijking van je eigen geloof.

Om erop terug te komen. De man vraagt de vrouw of ze wilt bijdragen.
In jouw geloof is het bij de vrouw toch ook een eigen keuze? Hij eist niks, hij vraagt. Het is aan de vrouw om te bepalen of ze wilt bijdragen. Ik zie het probleem niet? Je spreekt jezelf alleen maar tegen.
Deze hele discussie is begonnen omdat jij niet kan lezen (je eigenlijk vindt dat de man de vrouw absoluut niks mag vragen wat financie betreft )

Jij moet nog trouwen zie ik. Een willekeurige man wil die gedachtengang wel letterlijk uit je slaan .

[ Bericht 75% gewijzigd door Sjibble op 22-12-2009 04:24:46 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:01:31 #189
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_75912728
quote:

Tevens:
Ten 1e: De TS vind dat tientje per persoon belangrijker dan de gezelligheid Gierige Hollander.

Ten 2e: Mischien had TS gewoon moeten wachten, totdat zijn gezelschap mischien VANUIT HENZELF zouden aanbieden om de benzinekosten te delen. Het eerste waar TS (nog voor de trip daadwerkelijk is aangegvangen) aan denkt is geld

Ik geef TS' vriendin groot gelijk. Vier maar lekker alleen kerst met die tientjes in je portemonnee als je dat het belangrijkst vind
Eensch!
pi_75917744
Hahaha, die nadia wat een figuur zeg, goed getrolled meisje! De vriendin van TS is gewoon een verwend klote wijf, een flinke trap geven en nooit meer zien lijkt me zo een goede oplossing. Als jij altijd alles betaalt dan is het niet meer dan logisch dat jij soms om een bijdrage vraagt, het feit dat mensen hier echt aanstoot aan nemen en dit zien als een teken van geen mannelijkheid zegt al genoeg over hun verkapte beeld over hoe een relatie tussen man en vrouw werkt.
pi_75917784
een gierige hollander zijn als je zelf het geld niet echt over hebt om met zijn ALLEN wat te gaan doen!

als je zo'n hekel hebt aan 'gierige hollanders', flikker dan op naar een ander land ofzo
Ja doei.
pi_75917923
quote:
Nadia heeft gelijk.

Tevens:

Wat als ze het nooit aanbieden om even mee te betalen? Wanneer moet hij het dan vragen, als ze eenmaal in de auto zitten of als ze weer thuis zijn? 'O, trouwens, ik heb zoveel kilometer afgelegd, dat wordt dus...' .
Waarschijnlijk heeft die vriendin tegen de rest gezegd: 'O, m'n vriend rijdt wel, geen probleem.' ZIj mag waarschijnlijk wel meerijden, maar hij is geen gratis taxi ofzo, hij moet volgens mij een pokke-eind omrijden.
Tap tap tap
pi_75918287
dump die smerige golddigger slet man
pi_75920193
Ot: Wegwezen met dat wijf hoe durft ze. Kerst alleen vieren? Ik neem aan dat je wel vrienden hebt waar je gezellig bij kan aanschuiven ts?

[ Bericht 17% gewijzigd door Mordreth op 22-12-2009 12:40:30 (jaja nu weten we dat wel. OT) ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:42:49 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75920655
topic wat uit het oog verloren , het mag wat minder qua schelden etc... dat dan weer wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75923975
TS, vertel ons eens hoe het is afgelopen?
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:06:48 #197
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_75924029
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:05 schreef synnath het volgende:
TS, vertel ons eens hoe het is afgelopen?
pi_75925585
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
dump die smerige golddigger slet man

Dat meisje heeft gewoon gelijk om boos te worden om nog vooraf de trip te bedenken om een tientje (!) te vragen voor benzine.
Zoals ik al zei: gewoon gierig van TS.
Wellicht hadden de 'gasten' ook wel de drankjes en hapjes betaalt op de plek van bestemming. Dan werd TS mischien wel getrakteerd voor meer dan een tientje.

Ik hou gewoon niet van mensen die alleen maar geld in hun mind hebben.
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:46:58 #199
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_75925690
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Dat meisje heeft gewoon gelijk om boos te worden om nog vooraf de trip te bedenken om een tientje (!) te vragen voor benzine.
Zoals ik al zei: gewoon gierig van TS.
Wellicht hadden de 'gasten' ook wel de drankjes en hapjes betaalt op de plek van bestemming. Dan werd TS mischien wel getrakteerd voor meer dan een tientje.

Ik hou gewoon niet van mensen die alleen maar geld in hun mind hebben.
Als, misschien. Ja misschien ook niet. Wat betreft de hapjes en drankjes.

Heel redelijk en normaal om kosten te delen als je met zijn allen weggaat. Gebeurt bij mijn vrienden ook altijd. En ik denk bij de meerderheid.

Heeft ook niks te maken met ALTIJD geld in hun mind te hebben.
Je bent gewoon een vieze troll.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_75927154
Het is echt not done in de Islamitische cultuur om het nadrukkelijk te gaan vragen (om de kosten te delen) en dat is wat mij betreft niet zo heel erg storend. Daarentegen is het in de Islamitische cultuur wel weer heel normaal dat er ineens 20 mensen op staan die elk voor het geheel willen betalen. (Wat nog wel eens voor taferelen zorgt, immers het wordt haast als een eer gezien). Maar uitendelijk is het een kwestie van geven en nemen. Dat is niet hetzelfde als instant delen. Maar daar lijkt de vriendin van TS ook niet aan te doen, die neemt alleen maar en geeft niets. Dus ja dan is het een ander verhaal.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')