De eerste homo's druppelen alweer het topic binnenquote:
note+1quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Zwansen het volgende:
Vitesse, grootste kutclub van heel NL.
Hahaquote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Miljaar! Net nou dit mijn laatste weekend Eredivisie Live was, dus ik kan de inhaalwedstrijd niet zien
!
Klacht: Wedstrijd afgelast
Subklacht: Hoerennec kan geen veld onderhouden, kutclub dat het is
Nee, RKC en Willem II zijn mooie clubsquote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Zwansen het volgende:
Vitesse, grootste kutclub van heel NL.
Je vergeet Feyenoord in het rijtje.quote:Op zondag 20 december 2009 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, RKC en Willem II zijn mooie clubs
Ook een mooie club inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 12:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je vergeet Feyenoord in het rijtje.
Selectieve beoordeling zeg. Geef die CaptainCookie er dan ook eens een paar! Of ben je soms zelf een Fietstas supporter? Dat zou wel heel triest zijn........quote:
Zo werkt het hier gewoon. Je kunt maar beter zeggen dat je Theo Bos een fraaie vent vind, als je vanavond nog wil posten.quote:Op zondag 20 december 2009 12:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Selectieve beoordeling zeg. Geef die CaptainCookie er dan ook eens een paar! Of ben je soms zelf een Fietstas supporter? Dat zou wel heel triest zijn........
Ernhum één!quote:Op zondag 20 december 2009 12:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Selectieve beoordeling zeg. Geef die CaptainCookie er dan ook eens een paar! Of ben je soms zelf een Fietstas supporter? Dat zou wel heel triest zijn........
Gehehequote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef Genius-F het volgende:
Hoe moet ik mijn zondag nu doorkomen? Ik zou trouwens Eredivisie live aanklagen en een week extra gratis eisen.
Machlasquote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef buzz1291 het volgende:
Het enige leuke aan Fietstas vond ik toen ze ooit op de laatste speeldag in de laatste minuut in de Kuip Europees voetbal mistten. Maar dat was nog in de tijd dat die zelfbenoemde zonnegod Karel Aalberts aan de touwtjes trok. OK en toen PiAir er speelde keek ik er ook wel met een half oog naar.
Er is helemaal niks leuks aan die club.quote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef buzz1291 het volgende:
Het enige leuke aan Fietstas vond ik toen ze ooit op de laatste speeldag in de laatste minuut in de Kuip Europees voetbal mistten. Maar dat was nog in de tijd dat die zelfbenoemde zonnegod Karel Aalberts aan de touwtjes trok. OK en toen PiAir er speelde keek ik er ook wel met een half oog naar.
Nijmegen Eendracht Combinatie is het idioot. En jij gaat over een mijn cluppie oordelen terwijl de jouwe "sneheid" betekentquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Die naam alleen al![]()
![]()
Nijmeegse Eenheid Combinatie.
Eén brok aids, dat is het.
Dat klinkt wel veel beter jaquote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nijmegen Eendracht Combinatie is het idioot. En jij gaat over een mijn cluppie oordelen terwijl de jouwe "sneheid" betekent
Ga ff de boeken in als je wilt weten waar die naam vandaan komt, ik vind het een prachtige naam. En jou cricketclub "Snelheid" klinkt natuurlijk ook geweldigquote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel veel beter ja.
*Kuch* een-na-laatstequote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ga ff de boeken in als je wilt weten waar die naam vandaan komt, ik vind het een prachtige naam. En jou cricketclub "Snelheid" klinkt natuurlijk ook geweldig
Al stonden we laatste in de eerste divisie ik blijf trots op mijn clubje, maar dat begrijpt een eredivisie live supporter toch nietquote:
Als resultaat zou tellen zou ik echt geen supporter van Vitesse zijn hoorquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef larry91 het volgende:
[..]
Al stonden we laatste in de eerste divisie ik blijf trots op mijn clubje, maar dat begrijpt een eredivisie live supporter toch nietResultaat is voor jou zeker het enige wat telt (en ja ik vind het wel een bijzondere naam, want het is de naam van mijn club!)
Cool man en je gaat nooit naar uitwedstrijden?, en jij bent zeker supporter geworden toen Karel Aalbers aan het bewind was en jullie 3 stondenquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als resultaat zou tellen zou ik echt geen supporter van Vitesse zijn hoor! Tevens heb ik gewoon een seizoenskaart.
Nee, een paar jaar daarna, toen het dus niet echt goed ging. Je hoeft niet per se naar uitwedstrijden te gaan om supporter te zijnquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef larry91 het volgende:
[..]
Cool man en je gaat nooit naar uitwedstrijden?, en jij bent zeker supporter geworden toen Karel Aalbers aan het bewind was en jullie 3 stonden?
Nee ik vroeg gewoon of je weleens daarheen gaat, heeft verder niks met supporter zijn te maken. Maar ik denk dat ik wel uitgepraat ben met jou.quote:Op zondag 20 december 2009 21:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, een paar jaar daarna, toen het dus niet echt goed ging. Je hoeft niet per se naar uitwedstrijden te gaan om supporter te zijn.
Hoewel ik dat wel eens gedaan heb.
Leg mij eerst maar eens uit wat er zo mooi is aan die naam.quote:Op zondag 20 december 2009 21:42 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nee ik vroeg gewoon of je weleens daarheen gaat, heeft verder niks met supporter zijn te maken. Maar ik denk dat ik wel uitgepraat ben met jou.
Is dat nou gezellig, elke thuiswedstrijd zo'n half leeg stadion?quote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als resultaat zou tellen zou ik echt geen supporter van Vitesse zijn hoor! Tevens heb ik gewoon een seizoenskaart.
ODW kunnen jullie ook zijn stoere binkquote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leg mij eerst maar eens uit wat er zo mooi is aan die naam.
ODW
Dat weet ik wel, kneusquote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef larry91 het volgende:
[..]
ODW kunnen jullie ook zijn stoere binkHoe oud ben je eigenlijk 12?
Er is niks bijzonders aan NEC alleen voor mij is die naam prachtig, omdat ik een bepaald gevoel bij die naam krijg, ik hou gewoon van NEC dus ook van de naam. Dat zul jij toch ook wel met vitesse hebben?
Maar ja dat zul je wel niet snappen, je kent waarschijnlijk niet eens de oorsprong van de haat tussen NEC en vitesse.
suggereer jij dat er een mooi iets aan de naam 'NEC' vastzit.quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ga ff de boeken in als je wilt weten waar die naam vandaan komt, ik vind het een prachtige naam. En jou cricketclub "Snelheid" klinkt natuurlijk ook geweldig
Ten eerste suggereer ik niks, ik zeg alleen na aanvolging van jou post over Nijmeegs eenheid combinatie (quote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, kneus. Wat jij daar zegt snap ik best, maar hier:
1.hij schiet maar dat is niet de bal dat was een sneeuwbal...quote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef Stofje het volgende:
Wat stom dat ze daar in Nijmegen niet het hele Goffertpark ijsvrij kunnen houden. Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn om in dat bos een beetje zout te strooien! Amateurs!
Omdat jullie het vroeger al niet konden hebben dat Vitesse rijker en beter was, en meer mogelijkheden hadquote:Op zondag 20 december 2009 21:58 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ten eerste suggereer ik niks, ik zeg alleen na aanvolging van jou post over Nijmeegs eenheid combinatie ()dat je moet kijken waar de naam vandaan komt, en dat ik het ook nog eens een prachtige naam vind.
En als je weet waar die haat vandaan komt zeg het dan...
Flikker een eind op stumperd. Vitesse heeft altijd in de eerste divisie gespeeld totdat één of andere man en de provincie besloten er centjes in te stoppen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat jullie het vroeger al niet konden hebben dat Vitesse rijker en beter was, en meer mogelijkheden had![]()
![]()
!1
Daar komt het wel een beetje op neer ja, alleen is dat meer het resultaat. De oorzaak is dat jullie 80 miljoen geschonken krijgen van de provincie en NUON, en ja dat schiet in het verkeerde keelgat. Als karel aalbers NEC dan ook nog een gepasseerd station gaat noemen (en nu zijn we concurrenten in de strijd tegen degradatie, hoe raar kan iets lopen) dan schiet dat in het verkeerde keelgat.quote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat jullie het vroeger al niet konden hebben dat Vitesse rijker en beter was, en meer mogelijkheden had![]()
![]()
!1
Helemaal mee eensquote:Op zondag 20 december 2009 22:03 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Flikker een eind op stumperd. Vitesse heeft altijd in de eerste divisie gespeeld totdat één of andere man en de provincie besloten er centjes in te stoppen.
NEC is een volksclub, gesticht door arbeiders. Ook zonder al dat geld hou ik van die club.
Jij denkt dat die rivaliteit nog zo vers isquote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef larry91 het volgende:
[..]
Daar komt het wel een beetje op neer ja, alleen is dat meer het resultaat. De oorzaak is dat jullie 80 miljoen geschonken krijgen van de provincie en NUON, en ja dat schiet in het verkeerde keelgat. Als karel aalbers NEC dan ook nog een gepasseerd station gaat noemen (en nu zijn we concurrenten in de strijd tegen degradatie, hoe raar kan iets lopen) dan schiet dat in het verkeerde keelgat.
Maar nu de vraag? waarom hebben jullie een hekel aan ons? Omdat wij een hekel aan jullie hebben?
Tja jij zegt het, ik weet het. Tuurlijk gaat de rivaliteit verder, maar die is ontploft in die tijd. Hoe verklaar je anders dat Vitesse in de jaren 90 nog een keer een wedstrijd in de goffert tegen PSV heeft gespeeld. Dat kan nu echt niet meer. Bewijs geleverd???quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij denkt dat die rivaliteit nog zo vers is? Dat gaat veel verder terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |