Wil je nu gaan ontkennen dat het sneeuwt?quote:
ik weet niet of je het weet, maar de opwarming van de aarde staat voor extreem weer. dus warmer, maar ook kouder weer..quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 11:09 schreef Remzz het volgende:
Er is helemaal geen weeralarm afgegeven?
quote:KNMI geeft weeralarm af
ANP | Gepubliceerd op 20 december 2009, 10:59
Laatst bijgewerkt op 20 december 2009, 11:06
DE BILT -
Het KNMI heeft zondag iets na 10.30 uur een weeralarm afgegeven. ,,In een groot deel van het land sneeuwt het matig tot zwaar. Verder staat er veel wind en hebben we te maken met sneeuwjacht. De sneeuw en de overlast houden tot in de middag aan'', aldus het weerinstituut.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:09 schreef Remzz het volgende:
Ah dat wist ik niet, naja ze kunnen het in ieder geval nooit goed doen.quote:
Bron?quote:Op zondag 20 december 2009 11:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ik weet niet of je het weet, maar de opwarming van de aarde staat voor extreem weer. dus warmer, maar ook kouder weer..
Heb je nog een date geregeld gisteren?quote:Op zondag 20 december 2009 11:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
The Adventures of Al "Thunderstorm" Gore
Jawel: http://www.knmi.nl/quote:Op zondag 20 december 2009 11:09 schreef Remzz het volgende:
In de randstad sneeuwt het ook al sinds donderdag hoorquote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef michiel_merk het volgende:
in het noorden viel op sommige plaatsen een halve meter sneeuw afgelopen donderdag
en nu is het zondag, sneeuw in de randstad = weeralarm
erg triest
educatie?quote:
Het begint hier net te sneeuwen dus ik denk dat wij die quotum voor het middaguur wel halen.quote:
http://www.rnw.nl/nl/nede(...)oor-sneeuw-duitslandquote:Op zondag 20 december 2009 11:27 schreef teamlead het volgende:
Nederlanders zijn collectief watjesGejank om een beetje sneeuw, mensen die spontaan niet meer kunnen autorijden, blinde paniek bij de NS
![]()
Meanwhile, aan de andere kant van de grens: sneeuw, niks aan de hand...
DIT IS GEWOON EEN COMPLOT VAN DE OVERHEID OM MEER BELASTINGGELD AF TE DWINGEN MENSEN OPEN JE OGEN!!!!!!1111quote:Op zondag 20 december 2009 11:34 schreef Injetta het volgende:
Zouden ze Oostenrijk ook bij de sneeuw maandenlang in volle paniek binnen blijven zitten rillend van angst??Ligt daar het leven elk jaar de hele winter plat?
Wat zijn we toch een stel paniekzaaiers. Drie sneeuwvlokken en niks werkt meer, niks kan meer en we verbeelden ons dat we enorme zware ontberingen aan het beleven zijn....
Pfffffffff![]()
![]()
ach ja bijna niemand weet dat zon beetje....quote:Op zondag 20 december 2009 11:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ik weet niet of je het weet, maar de opwarming van de aarde staat voor extreem weer. dus warmer, maar ook kouder weer..
quote:Op zondag 20 december 2009 11:34 schreef Injetta het volgende:
Zouden ze Oostenrijk ook bij de sneeuw maandenlang in volle paniek binnen blijven zitten rillend van angst??Ligt daar het leven elk jaar de hele winter plat?
Wat zijn we toch een stel paniekzaaiers. Drie sneeuwvlokken en niks werkt meer, niks kan meer en we verbeelden ons dat we enorme zware ontberingen aan het beleven zijn....
Pfffffffff![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |