Had je nou je PC-hooft-tractor nog maarquote:Op zondag 20 december 2009 09:58 schreef dutchie het volgende:
Voor Saffier
Voor de sneeuw![]()
Ik heb er even een dubbel gevoel bij.
Ik zou nl. met mijn moeder en zus naar het Dickens Festijn. Heb na 3 km de auto voorzichtig omgedraaid en ben weer naar huis gegaan. De wegen zijn hier echt onbegaanbaar. En ik ben heel wat gewend als kilometervreter.
Ging in een bocht genadeloos rechtdoor en zag het verkeerslicht heel dichtbij komen, maar heb 'm godzijdank op een haartje na gemist.
Toen was ik er echt wel klaar mee.
Terwijl het Dickens Festijn juist met deze sneeuw zo prachtig is.
Maar goed, het sneeuwt!
Straks lekker sneeuwpop maken en sneeuwballengevecht houden enzo, zegt dit winterkind.
Och daar zeg je wat! Ik mis 'm nog steeds weet je dat?quote:Op zondag 20 december 2009 10:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Had je nou je PC-hooft-tractor nog maar
Geniet er maar van.quote:Op zondag 20 december 2009 10:19 schreef oeke het volgende:
Bij ons in de buurt is een kerstmarkt maar ik ben benieuwd of ze hem opgezet hebben...
Wel leuk om straks even heen te lopen en een warme choco/gluhwein te drinken.
Ko's eerste kerstmis.
Ik heb het gister gewaagd, glibberdeglabski, maar dat was echt lastig. En toen lag de sneeuw al vanaf donderdag.quote:Op zondag 20 december 2009 10:15 schreef Vicky het volgende:
wij moeten nog boodschappen doen vandaag
dat wordt eten van de buren lees toko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |