Dat was het altijd al hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 09:23 schreef Electro-Worm het volgende:
Hiphop tegenwoordig is kanker voor je oren.
Als je iemands oren wil pijnigen moet je vooral dat 'gekwek' opzetten.quote:Nas, Busta, Eminem, The Roots, Drake, Kanye is zijn vroegere jaren, wale, etc etc etc
quote:Op zondag 20 december 2009 10:23 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht.
Toepasselijk (christelijk) nummer:
quote:Op zondag 20 december 2009 09:23 schreef Electro-Worm het volgende:
Hiphop tegenwoordig is kanker voor je oren. Allemaal dankzij die vieze flikkers zoals "Soulja boy". Even serious, soulja boy. Met zijn kanker lelijke fruityloops beats en z'n homo stem. Hij verkracht de hele hiphop scene, samen met "new boys". Wat is dit? Negers met flashy kleren en SKINNYJEANS DIE DE HELE TIJD IM A JERK ROEPEN? En dan noem je jezelf HIPHOP?
It makes me want to throw up, en dan heb ik het nog niet eens over Lil Wayne gehad. Die ineens een ROCK album heeft gemaakt waar hij op zingt met alléén maar autotune, met zijn lelijke teksten over bitches en geld.
En dan durft hij zichzelf "the best rapper alive" te noemen. Rot op joh.
Dit noemen mensen tegenwoordig ineens de 3e generatie van hiphop. Dit is geen hiphop te noemen.
Als kanker muziek zou maken, zou het klinken als soulja boy, new boyz en lil wayne.
Klacht lijkt me duidelijk.
Nas, Busta, Eminem, The Roots, Drake, Kanye is zijn vroegere jaren, wale, etc etc etc
Je bent zelf 3 keer nietsquote:Op zondag 20 december 2009 10:53 schreef tliciouz het volgende:
Kanye in zijn vroegere jaren is inddNu is het werkelijk 3 keer niets. Sowieso bijna alle nummers die op dit moment uit komen zijn niet echt van de allerbeste kwaliteit.
Sinds de gouden 'eeuw'/G-funk periode alquote:Op zondag 20 december 2009 09:44 schreef borisz het volgende:
Sinds 2000 is het erg achteruit gegaan het de hophip.
Jah.quote:Op zondag 20 december 2009 11:01 schreef koningdavid het volgende:
De Nederlandse scene daarentegen is wel beter dan ooit.
Eens.quote:Op zondag 20 december 2009 11:01 schreef koningdavid het volgende:
Die is inderdaad flink aan het groeien, en wordt steeds beterquote:Op zondag 20 december 2009 11:01 schreef koningdavid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |