quote:
Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef tliciouz het volgende:[..]
Dus met andere woorden vind je hiphop wel een ziekte. En dit is precies wat ik bedoel. Hoe kortzichtig kun je zijn. Als jij denkt dat alle nummer gecovered zijn ben je al helemaal een malloot. Ik kan wel horen dat je nog nooit naar een hiphop concert geweest bent. Tenminste niet van een goede artiest want daar worden wel degelijk instrumenten gebruikt. En uit dat laatste stukje haal ik uit dat je naar de verkeerde zo geheten hiphop geluisterd hebt. Want er is ook nederhop die wel verstaanbaar is dus niet a la kempi. Ga je muziek kennis eens uitbreiden en luister naar meer dingen dan alleen de muziek die jij mooi vind. Dat heb ik ook gedaan vandaar mijn brede muziek smaak. Ik kan uren naar klassiek luisteren, dan weer naar rock en dan weer naar hiphop.
Is lezen echt zo moeilijk? Waar heb ik geschreven dat hiphop niet te verstaan is? Sterker, ik geef, de meeste, hiphoppers juist een compliment over hun teksten. Verder schreef ik dat veel hiphopnummers covers enzo zijn. Niet alles. Tuurlijk is er goede hiphop. En ook dat zei ik al.
Ook mijn smaak loopt uiteen van klassiek naar rock via metal, 60's etc etc etc. Alleen hiphop trekt mij niet echt.
En piratenzooi enzo. Niet omdat ik t niet ken of nooit beluisterd heb maar omdat ik t gewoon niet leuk vind.
Dat jij dat Kortzichtig vind, prima. Wat jij wil. Vind t eerder kortzichtig van jou dat je er vanuit gaat dat ik geen 'andere' muziek luister dan mijn eigen smaak.