Nope.quote:Op zondag 20 december 2009 10:17 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb gisternacht maar niet gekeken.. Wat ik gisteravond van Do zag was niet echt geweldig ofzo, of is dat nog beter geworden?
Ze willen de supporters dood hebben geloof ik, tis echt bizar weer buitenquote:Op zondag 20 december 2009 10:17 schreef borisz het volgende:
Het veld van de Euroborg is goedgekeurd....
Kortom Grunn - SCH is vanmiddag.
Moet zelf nog handballen vanmiddag, maar dat zie ik toch ook niet helemaal zittenquote:Op zondag 20 december 2009 10:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze willen de supporters dood hebben geloof ik, tis echt bizar weer buiten
Misschien dat ze heel spannend gedroomd heeft.quote:Op zondag 20 december 2009 10:20 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmorgens
Do nog wat leuks gedaan afgelopen nacht of was het gewoon een saaie DOos ??![]()
saai en irritant blijkbaar...quote:Op zondag 20 december 2009 10:20 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmorgens
Do nog wat leuks gedaan afgelopen nacht of was het gewoon een saaie DOos ??![]()
tis toch wel in de zaal mag ik hopenquote:Op zondag 20 december 2009 10:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet zelf nog handballen vanmiddag, maar dat zie ik toch ook niet helemaal zitten
hehe, uiteraard. Maar die zaal hebben ze op een kilometer of 30 hier vandaan gezetquote:Op zondag 20 december 2009 10:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis toch wel in de zaal mag ik hopen
KNVB heeft de wedstrijd er alsnog uit gegooid vandaag.quote:Op zondag 20 december 2009 10:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze willen de supporters dood hebben geloof ik, tis echt bizar weer buiten
ze nam t begrip slaapgast heel letterlijkquote:Op zondag 20 december 2009 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
saai en irritant blijkbaar...
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Zelfs die droom viel in slaapquote:Op zondag 20 december 2009 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien dat ze heel spannend gedroomd heeft.
Voor alsnog wel....quote:Op zondag 20 december 2009 10:26 schreef TheVulture het volgende:
NAC-Ajax gaat wel door toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |