Je moet helemaal niet. Dit zijn sunk costs...quote:Op zondag 20 december 2009 10:35 schreef Aaiphone het volgende:
Wel mooi k*t dat het nu precies vandaag zo wit moet zijn nu we vanavond naar Amsterdam met de auto MOETEN. We hebben dus al die kaarten van Riverdance. Zucht. Klotenweer.
quote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef Cee het volgende:
Ik ga eens proberen me te verplaatsen van bed naar woonkamer. Tot over 3782 minuten.
Ga gewoon nu alvast, en boek daarna een hotelletje in Amsterdamquote:Op zondag 20 december 2009 10:35 schreef Aaiphone het volgende:
Wel mooi k*t dat het nu precies vandaag zo wit moet zijn nu we vanavond naar Amsterdam met de auto MOETEN. We hebben dus al die kaarten van Riverdance. Zucht. Klotenweer.
Hoeveel duizenden mensen dat berichtje wel niet geretweet hebben. Terwijl hij in zijn volgende tweet duidelijk zei dat hij maar tot de E 250,= ging.. Maar ook dat is natuurlijk netjesquote:Op zondag 20 december 2009 10:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[ afbeelding ]
Haha
Die gaat het nog zwaar krijgen.
Ohquote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoeveel duizenden mensen dat berichtje wel niet geretweet hebben. Terwijl hij in zijn volgende tweet duidelijk zei dat hij maar tot de E 250,= ging.. Maar ook dat is natuurlijk netjes
Of probeer gewoon met de trein te gaan... en daar hotelletje nemenquote:Op zondag 20 december 2009 10:35 schreef Aaiphone het volgende:
Die ken ik nietquote:
Die is bij de 250ste retweet al gestopt zoals hij had aangegeven vantevoren.quote:Op zondag 20 december 2009 10:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[ afbeelding ]
Haha
Die gaat het nog zwaar krijgen.
Ik ken die persoon toevallig via een ander forum, en hij vertelde me dat hij nogal geschrokken was van de gigantische hoeveelheid reacties. Eerst had 'ie namelijk zelfs 5 euro per retweet willen zeggen. Blij dat 'ie dat niet gedaan heeft.quote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoeveel duizenden mensen dat berichtje wel niet geretweet hebben. Terwijl hij in zijn volgende tweet duidelijk zei dat hij maar tot de E 250,= ging.. Maar ook dat is natuurlijk netjes
Hij heeft de kracht van twitter wat onderschat denk ik jaquote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ken die persoon toevallig via een ander dorum, en hij vertelde me dat hij nogal geschrokken was van de gigantische hoeveelheid reacties. Eerst had 'ie namelijk zelfs 5 euro per retweet willen zeggen. Blij dat 'ie dat niet gedaan heeft.
Hij kan toch wel een beetje nadenken hoop ikquote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ken die persoon toevallig via een ander forum, en hij vertelde me dat hij nogal geschrokken was van de gigantische hoeveelheid reacties. Eerst had 'ie namelijk zelfs 5 euro per retweet willen zeggen. Blij dat 'ie dat niet gedaan heeft.
SORRY HOORquote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Die is bij de 250ste retweet al gestopt zoals hij had aangegeven vantevoren.
Ja ik word een beetje gek van al die retweets die ik voorbij zie komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |