Hij is inderdaad heel erg stilquote:Op zondag 20 december 2009 05:16 schreef manga het volgende:
Is het beestje een beetje stil? Zie op de Dell site dat alles passief gekoeld is dus dat zal wel denk ik zo. Gaat hier laptop geheugen in? En passen hier standaard Dell laptop DVD spelers in? Hoor het graag
Die andere had een DVI-uitgang, vandaar dat er een verloopje van DVI naar VGA op moest. Deze heeft geen DVI, dus kan direct op een CRT.quote:Op zondag 20 december 2009 13:05 schreef JK1982 het volgende:
Is deze pc verder helemaal plug-en-play? Of moet er ook weer zo'n verloopstekkertje bij voordat je hem op een gewone CRT kunt aansluiten?
En is deze evt. zonder problemen op modernere apparatuur aan te sluiten? (evt. tft-monitor)
Als ik bij je processen kijken in je taakbeheer zie je 2 "processoren"quote:
Aha, nee het is dus een enkele.quote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Als ik bij je processen kijken in je taakbeheer zie je 2 "processoren"
Oké, dank je voor de info! Morgenmiddag ben ik weer thuis en dan zal ik even in de bios kijken of deze optie ook aanwezig is en hier vermeldenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef john2406 het volgende:
Dat HT kan ook uit staan in de bios, dus dat hij hem wel heeft maar dat het niet aan staat.
Hij is trouwens sneller als dan het aan staat dan, geweldig zijn die dingen even een bios flash naar slic 2.1 en wat er dan kan dat weet de kenner wel.
KICKJE zodat hij bij de madelief actie staat.
PM gezien, dank je welquote:
Nagekeken en nog een BIOS update gedaan (A03), maar het is dus geen HT.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké, dank je voor de info! Morgenmiddag ben ik weer thuis en dan zal ik even in de bios kijken of deze optie ook aanwezig is en hier vermelden![]()
Super, dank voor je bodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |