quote:
quote:
Too late.quote:
quote:
deze vind ik leuker:quote:
en zelfs dat nog erbij zettequote:Op zondag 20 december 2009 02:16 schreef Capt.Ortega het volgende:
Klacht: zie TT
quote:Op zondag 20 december 2009 02:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Of "Verschrikkelijke catastrofe"
Of "Terrible catastrophe"
quote:Op zondag 20 december 2009 02:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
JULLIE NEGERS KUNNEN MIJ NIET AANRAKEN
quote:Op zondag 20 december 2009 02:27 schreef Capt.Ortega het volgende:
hoop taalpuristen zo om 2:27 op zaterdagavondnacht
Doe maar niet.quote:Op zondag 20 december 2009 02:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat het verhaal van TS best eens waar zou kunnen zijn.
Is in elk land wel zo denk ik hoor. Om over Amerika maar niet te beginnenquote:Op zondag 20 december 2009 02:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Gewoon geen tv meer kijken scheelt zoveel ergernis!
Vaak kijk ik naar de tv, ok leuke film...eindelijk!!!! Werd eens tijd.
Nou na 10 minuten reclame!!!!!! GVD, dus ik duik achter mijn pc in die tien minuten reclame tijd...en de film begint weer en dan denk ik lama!
Pfff wat een ellendig tv land hebben wij toch
Joh, vertel eens?quote:Op zondag 20 december 2009 02:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is in elk land wel zo denk ik hoor. Om over Amerika maar niet te beginnen
Dat zou ik inderdaad kunnen, maar denk niet dat het topic dan alsnog te redden valt.quote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef Capt.Ortega het volgende:
Luudje .. zou jij TT kunnen aanpassen?
Amerikaanse shows hebben op de Nederlandse TV bijvoorbeeld veel duidelijke reclameblokken waar in Nederland de show meteen doorgaat.quote:
Ik wilde net zeggen, het hele succes van dit topic is gebaseerd op de TT.quote:Op zondag 20 december 2009 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad kunnen, maar denk niet dat het topic dan alsnog te redden valt.
Daar heb je 8 onderbrekingen voor een 30 min durend programma.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 02:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Daar heb je 8 onderbrekingen voor een 30 min durend programma.
Na het intromuziekje komt er eerst nog reclame en daarna begint het programma pas.
En ga zo maar door.
Maar dàt is niet mijn klacht .. mij gaat het dus juist om die GEBIEDENDEquote:Op zondag 20 december 2009 02:33 schreef Zero17 het volgende:
Daar heb je 8 onderbrekingen voor een 30 min durend programma.
Na het intromuziekje komt er eerst nog reclame en daarna begint het programma pas.
En ga zo maar door.
Wat raar net las ik gebiedende wijs en nu Geile wijs...quote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef Capt.Ortega het volgende:
Luudje .. zou jij TT kunnen aanpassen?
precies! alleen zoekjewat heeft het recht ongestraft taalvouten te maken!quote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef Perico het volgende:
Mee naar het bureau! De spellingpolitie heeft je gearresteerd.
Alleen is het jammer dat ik hem niet begrijp. Wanneer maak je de cursus Nederlands af, TS?quote:Op zondag 20 december 2009 02:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat het verhaal van TS best eens waar zou kunnen zijn.
Jij bent ook zeker zo iemand die, als iemand zegt "Je moet even dit doen"quote:Op zondag 20 december 2009 02:38 schreef Capt.Ortega het volgende:
[..]
Maar dàt is niet mijn klacht .. mij gaat het dus juist om die GEBIEDENDEwijs.
De manier waarop ze mij commanderen om shit te doen
gewoon je werk doen lapzschwanzzquote:Op zondag 20 december 2009 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad kunnen, maar denk niet dat het topic dan alsnog te redden valt.
Daar had ik het niet over.quote:Op zondag 20 december 2009 02:38 schreef Capt.Ortega het volgende:
[..]
Maar dàt is niet mijn klacht .. mij gaat het dus juist om die GEBIEDENDEwijs.
De manier waarop ze mij commanderen om shit te doen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |