quote:Op zondag 20 december 2009 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
Vriendinnetje is aan het instorten hier, dus ik ga maar mee. Kijk nog even verder maar laat de laptop in de huiskamer, dus: oant moarn
Nou bel ze op en regel het.quote:Op zondag 20 december 2009 01:25 schreef henkde_j het volgende:
Rooie Rinus en Pé Daalemmer moeten sfeer maken
quote:Op zondag 20 december 2009 01:27 schreef Frishe het volgende:
[..]
Hij was niet komen opdagen. Ze hebben Gijs Staverman laten playbacken.
quote:Op zondag 20 december 2009 01:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het neukertje van Annemieke op de radio.
Te weinig gegeten natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
Vriendinnetje is aan het instorten hier
Want hij is verkouden! echt ik heb Ralf Poelman live gezien hele zaal zong mee maarja niet groningers moeten altijd maar kritiek op Groningen hebbenquote:
En haar tong er naastquote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef Frishe het volgende:
Die rooie draak daarbuiten met haar telefoon heeft haar bek op half 6 hangen.
Verder mag Portugal er ook vroeg uit.quote:Op zondag 20 december 2009 01:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met die handsbal van ze verdienen ze het wel
quote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef Frishe het volgende:
Die rooie draak daarbuiten met haar telefoon heeft haar bek op half 6 hangen.
Die heeft hij niet, want Brabant stamt uit 2003 en dit liedje van Ralf Poepman is volgens mij van na 2003.quote:
Ik ben een Groningse, maar ik vind het fijne bagger hoorquote:Op zondag 20 december 2009 01:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Want hij is verkouden! echt ik heb Ralf Poelman live gezien hele zaal zong mee maarja niet groningers moeten altijd maar kritiek op Groningen hebben
Boehoehoequote:Op zondag 20 december 2009 01:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Want hij is verkouden! echt ik heb Ralf Poelman live gezien hele zaal zong mee maarja niet groningers moeten altijd maar kritiek op Groningen hebben
quote:Op zondag 20 december 2009 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verder mag Portugal er ook vroeg uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |