Ik vind haar vanavond ook al steeds lekkerder worden.quote:Op zondag 20 december 2009 01:44 schreef Q.E.D. het volgende:
ANNEMIEKE
LEKKER DING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Youp van t Hekquote:Op zondag 20 december 2009 01:44 schreef cygnusx het volgende:
Beetje jammer, als je een 'slaap'gast bent wordt toch wel verwacht dat je wel een aardig tijdje erbij blijft. om kwart voor 2 slapen is dan toch een beetje slap...
Ilse de lange was echt een geniaal voorbeeld, ik ben nog benieuwd hoe de rest van de week gaat worden.
Wie komen er nog meer dit jaar?
Youp van het hek... en verder?
Ze doet ook alles voor geld hè?quote:Op zondag 20 december 2009 01:43 schreef Cee het volgende:
Verdorie Guusje Meeuw bleef een nacht lang doorhalen, evenals Ilse.
Wat voor een allesbelangrijk miljoenenpubliek moet Do morgen in godsnaam entertainen dat ze het zo belangrijk vindt 6 uurtjes slaap te pakken?
Wat een haatcampagne richting Doquote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze doet ook alles voor geld hè?
Ik ga weer even ontregelen.
Pff wat een kut danquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat een haatcampagne richting Do
kan me herinneren dat ilse rond 2 uur ook kapot ging en op de bank ging liggen, geen idee of ze geslapen heeft.quote:Op zondag 20 december 2009 01:44 schreef cygnusx het volgende:
Beetje jammer, als je een 'slaap'gast bent wordt toch wel verwacht dat je wel een aardig tijdje erbij blijft. om kwart voor 2 slapen is dan toch een beetje slap...
Ilse de lange was echt een geniaal voorbeeld, ik ben nog benieuwd hoe de rest van de week gaat worden.
Wie komen er nog meer dit jaar?
Youp van het hek... en verder?
Eens Youp gaat geweldig wordenquote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Youp van t Hek
Roel Van Velzen
Hans Klok
Angela Groothuizen
Vooral Roel en Youp gaat leuk worden denk ik.
Albert verlinde ging toen ook vrij vroeg naar bedquote:Op zondag 20 december 2009 01:42 schreef TheGloaming het volgende:
Jezus dan zit je in dat huis, ga je slapen... Zijn er ooit eerder gasten zo vroeg gaan slapen?
Of een begrafenisquote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef Kinga het volgende:
LOL, zei Do niet toen bij Ranking the Stars dat ze voornamelijk op 'feesten en partijen' zingt? Zal wel een bruiloft hebben ofzo.
Zag dat het nog steeds aan het sneeuwen is en qua temp is het ook niet fijn (waait de wind ook nog eens vrij hard)quote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef MilaNL het volgende:
De Serious Request nachten zijn veel leuker dan overdag ;D En respect voor de mensen die nu nog op het plein staan. (en dat zijn er nog best wat)
Merel!quote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef cygnusx het volgende:
Er is volgensmij dit jaar geen veiling-slaapgast ofwel? (een gewoon iemand die geld geboden heeft voor een nachtje in het glazen huis?
Dat was best grappig vorig jaar, best leuk meisje die redelijk leuk meedeed in het glazen huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |