ja tuurlijk. Het is immers legaal om een ander zijn eigendommen te vernielenquote:Op zondag 20 december 2009 01:34 schreef wammesajax het volgende:
Nou die idioot heeft me toch wel genaaid hoor :S
Als hij de politie had gebeld dat ik enkel op een reclamebord aan het schieten was, dan hadden ze mij nooit gearresteerd, maar enkel een vermaning gegeven.
Voor overheidsinstanties als mindef en de politie is het altijd terug te vinden. Wil jij voor de Landmacht werken, dan zien ze het. Wil jij op een peuterspeelzaal werken, is er vrij weinig aan de handquote:Op zondag 20 december 2009 01:21 schreef wammesajax het volgende:
Maar na 8 jaar is er niks meer van te zien en zou ik (als ik dat wil) gewoon bij defensie kunnen werken, of is dat dan nog steeds een probleem?
Nou ken een jongen die een pen en toen was zijn moeder wel dood!quote:Op zondag 20 december 2009 01:42 schreef Seksgod het volgende:
Vriend van mij had werkelijk exact hetzelfde, alleen hij werd thuis opgepakt maar om precies dezelfde reden en die komt nu dus NERGENS meer aan de bak, heb echt met hem te doen.
Ja vader is geretardeerd.quote:Op zondag 20 december 2009 01:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou ken een jongen die een pen en toen was zijn moeder wel dood!
Dus..maar dat was wel heul erg!
is NERGENS niet een beetje overdreven? lijkt me niet dat je voor plantsoenendienst een VOG nodig hebtquote:Op zondag 20 december 2009 01:42 schreef Seksgod het volgende:
Vriend van mij had werkelijk exact hetzelfde, alleen hij werd thuis opgepakt maar om precies dezelfde reden en die komt nu dus NERGENS meer aan de bak, heb echt met hem te doen.
wishful thinking.quote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef wammesajax het volgende:
aanvragen gerelateerd aan de Wet
wapens en munitie
Bij aanvragen die gerelateerd zijn aan
de Wet wapens en munitie, omdat in
artikel 8, derde lid, van de Regeling
wapens en munitie is opgenomen dat de
aanvrager in de afgelopen acht jaren niet
mag zijn veroordeeld voor de daarin
opgesomde strafbare feiten.
Dus als ik de komende 8 jaar niks doms doe vervalt die?
Zelfs langerquote:Op zondag 20 december 2009 01:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alleen aantekeningen die te maken hebben met zedenzaken blijven toch levenslang staan
Mja, maar een "onschuldig" iets als met een buks schieten...dat blijft toch geen 30 jaar staan?quote:Op zondag 20 december 2009 02:02 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Zelfs langer
Van sommige ernstige misdrijven, zoals zedendelicten, worden de gegevens pas 20 jaar na het overlijden van de betrokkene verwijderd uit het JDS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |