quote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef Kinga het volgende:
Tot nu toe, is het niet gezelliger dan vorig jaar, vind ik...
Ik woon in de buurt van het station, dus ik ga de hele dag voor het raam staan om te zwaaien.quote:Op zondag 20 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Meen je dat echt?
Ik kom er alleen om het OV te testen. Nieuwe dienstregeling en zo.
M'n wijn! Wat doe je?quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van het station, dus ik ga de hele dag voor het raam staan om te zwaaien.
Bij elke trein even zwaaienquote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van het station, dus ik ga de hele dag voor het raam staan om te zwaaien.
Van slap lullen krijg je het niet warmer.quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef themauster het volgende:
Echt dat gezeik over dat het vorig jaar gezelliger was steedshet is fucking -10 vorig jaar niet
Frankrijk (cue voor Giel) en Kameroen?quote:
Dat is het iddquote:
Trustenquote:Op zondag 20 december 2009 01:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ga naar bed
Terusten iedereen
Deze hoor je af en toe nog wel eens op 3FM, maar heb tijdens deze SR echt platen gehoord die je normaal niet snel op 3FM hoort. Wel extra tof natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is voor mij de charme van dit soort programma's om dit soort plaatjes weer eens te horen.
Ach, het is hier toch altijd een beetje negatief? Daar moet je inmiddels wel aan gewend zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef themauster het volgende:
Echt dat gezeik over dat het vorig jaar gezelliger was steeds![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |