quote:
De pakjes.quote:Op maandag 21 december 2009 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is er nou weer mis met scouting
er zijn ook zat mensen die 28 zijn en nog voetballen ... dat is pas raar
De pakjes ben ik het mee eens.quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef noregret het volgende:
[..]
De pakjes.
Je hebt een hopman.
Op je 18e nog steeds in bomen klimmen en knopen leggen...
Stoer hoor. krijg je vast een mooie insigne voor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef Adames het volgende:
Ik zit bij de scouting
En hou aub je bek of ik maak een mooie knoop om je nek
Ze is toch nog steeds erg prettigquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:48 schreef Soohr het volgende:
dit topic mist wat.
[ afbeelding ]
Hier is het,
een plaatje
Ah, je hebt ervaring lees ik...quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen scouting was genoeg geweest in de tt.
Ouders die een kind dat aandoen,
Met een pedofiele meneer in het bos zitten bomen knuffelen.
Nee zo makkelijk krijg je daar echt geen insigne.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef noregret het volgende:
[..]
Stoer hoor. krijg je vast een mooie insigne voor.
Doen vrienden van me ook, alleen zijn ze lid van een MC.quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef Norbert704 het volgende:
Als ik zo soms verhalen hoor over de scouting is dat niet slecht hoor!
Je hebt een goeie vriendengroep die je minstens 1 keer in de week ziet, onderneemt leuke dingen met elkaar. Is toch gezellig?
Niks mis mee, Scouting!
(En nee, zit zelf niet bij scouting)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:49 schreef Genius-F het volgende:
Scouting
Voor die incapabele types die niet op voetbal zaten.
Voetbalquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:49 schreef Genius-F het volgende:
Scouting
Voor die incapabele types die niet op voetbal zaten.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef wise het volgende:
als 18 jarige 12 jarige welpinnen neuken![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Doen vrienden van me ook, alleen zijn ze lid van een MC.Deze...???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |