Het klopt dus niet? Of is het gewoon een soort van 'grapwoord'?quote:Op zondag 20 december 2009 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, napacaM, wat ga ik doen? zoiets... raar hoor, daar moet je niets van overnemen, jij niet, omdat jij geen grammaticale fouten wil maken, iig niet in het Nederlands, weet niet hoe t in het Turks zit
word je sterk van, niet klagenquote:Op zondag 20 december 2009 17:48 schreef ClioSporT het volgende:
Dat onderste ding weegt al zo'n 40 kilo denk ik.. Weet je hoe zwaar dat duwen tillen etc is
Whehe, goed gedaan. Sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef ClioSporT het volgende:
Het duurde een tijdje maar het was wel leuk![]()
2.75M lang
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is, weet alleen wat het betekent en dat het grammaticaal niet klopt.quote:Op zondag 20 december 2009 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het klopt dus niet? Of is het gewoon een soort van 'grapwoord'?
40 kilo...quote:Op zondag 20 december 2009 17:50 schreef ClioSporT het volgende:
Weet je wel hoe sterk ik ben
nee. met m'n zwager![]()
Ik wil weten wie dat woord heeft gepost, kan de post niet vinden.quote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Potloodventersverenigingsledenvergaderingsdiscussiepuntenproblematiekjes.
Mijn woord, of dat Turkse woord/zin ding?quote:Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil weten wie dat woord heeft gepost, kan de post niet vinden.
Turkse dingquote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn woord, of dat Turkse woord/zin ding?
en klopt die wel?quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn woord heb ik hier vandaan:
http://nltaal.blog.nl/taa(...)n_van_het_nederlands
Ik gaf je hierboven toch al een link:quote:
Oh, mijn fout.quote:Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik gaf je hierboven toch al een link:
Turks voor beginners
Alleen had ik er zelf even Hollanda voor gezet.
Vraag maar raak.quote:Op zondag 20 december 2009 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, mijn fout.![]()
Wikwakka2, ik heb een vraag, natuurlijk te dom voor jou, maar wil je m toch beantwoorden?
Heb ik net lekker gegeten krijg ik dit te zien, je wordt bedanktquote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Wij: http://img97.imageshack.us/i/dsc03362h.jpg/
Typgemak.quote:Op zondag 20 december 2009 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag maar raak.
Het is trouwens ´hem´ en niet ´m´.
Heb je dit dan ooit gegeten?quote:Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef Garso het volgende:
[..]
Heb ik net lekker gegeten krijg ik dit te zien, je wordt bedankt
zit je nog op de basisschool?quote:Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Typgemak.
Een winkelier vergelijkt de dagafschriften van de bank van 31 augustus 2001 en 30 september 2001 met elkaar. Op 31 augustus 2001 vermeldt het dagafschrift een debetsaldo van 1300. Op 30 september 2001 staat op het dagafschrift een creditsaldo van 2900 vermeld. Hieruit volgt dat de winkelier in de maand september per bank:
a) 1600 meer heeft ontvangen dan uitgegeven
b) 1600 meer heeft uitgegeven dan ontvangen
c) 4200 meer heeft ontvangen dan uitgegeven
d) 4200 meer heeft uitgegeven dan ontvangen
Ik vind het jammer dat ik uitleg aan jou moet vragen, want dit is een bewijs dat je meer weet.
Op de basisschool wist ik dit nog niet. Loser, lastig he normaal antwoord geven.quote:
je kan toch wel een beetje optellen en aftrekkenquote:Op zondag 20 december 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op de basisschool wist ik dit nog niet. Loser, lastig he normaal antwoord geven.![]()
Nee, dacht zelf ook c, maar moest het even zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |