Fail.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef quatara het volgende:
[..]
fail (je verbeterd snel je post)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:48 schreef quatara het volgende:
[..]
fail ( toevoegingen zijn een vorm van verbetering)
Alsof jij dat wel geeft bij de fails die je in je laatste posts hebt gebruikt?quote:
jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Alsof jij dat wel geeft bij de fails die je in je laatste posts hebt gebruikt?
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 19 december 2009 @ 22:40 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja![]()
Met warme chocomel(met slagroom erop)
Hosselaar!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Oké, jij de koekjes, ik de chocomel.
Morgen 2 uur, bij jou?
wees gerust, belgië kom ik voorlopig niet, frietvingeraar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef quatara het volgende:
taalgebruik van allochtonen verbeteren en daarna kijken ze je met zo'n blik aan:![]()
Dat vind ik gewoon heel erg zwak want jullie weten dat sommige problemen mee hebben en niet altijd zo gemakkelijk gaat, jullie maken er keihard gebruik van en dat vind ik![]()
![]()
wacht maar als jullie in buitenland zitten, mijn wraak zal zoet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klaag: hollanders die allochtonen verbeteren en dan zo'n stomme blik geven.
Ach je kunt altijd nog naar maroc.nl.... je weetzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef quatara het volgende:
taalgebruik van allochtonen verbeteren en daarna kijken ze je met zo'n blik aan:![]()
Dat vind ik gewoon heel erg zwak want jullie weten dat sommige problemen mee hebben en niet altijd zo gemakkelijk gaat, jullie maken er keihard gebruik van en dat vind ik![]()
![]()
wacht maar als jullie in buitenland zitten, mijn wraak zal zoet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klaag: hollanders die allochtonen verbeteren en dan zo'n stomme blik geven.
Precies, nederlanders die 'die meisje' zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 00:30 schreef Suphomes het volgende:
Ik doe het alleen als ze hier opgegroeid zijn en dan nog fouten maken als "deze huis" "het auto".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |