wees gerust, belgië kom ik voorlopig niet, frietvingeraar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef quatara het volgende:
taalgebruik van allochtonen verbeteren en daarna kijken ze je met zo'n blik aan:![]()
Dat vind ik gewoon heel erg zwak want jullie weten dat sommige problemen mee hebben en niet altijd zo gemakkelijk gaat, jullie maken er keihard gebruik van en dat vind ik![]()
![]()
wacht maar als jullie in buitenland zitten, mijn wraak zal zoet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klaag: hollanders die allochtonen verbeteren en dan zo'n stomme blik geven.
Ach je kunt altijd nog naar maroc.nl.... je weetzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef quatara het volgende:
taalgebruik van allochtonen verbeteren en daarna kijken ze je met zo'n blik aan:![]()
Dat vind ik gewoon heel erg zwak want jullie weten dat sommige problemen mee hebben en niet altijd zo gemakkelijk gaat, jullie maken er keihard gebruik van en dat vind ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, nederlanders die 'die meisje' zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 00:30 schreef Suphomes het volgende:
Ik doe het alleen als ze hier opgegroeid zijn en dan nog fouten maken als "deze huis" "het auto".
Eens, tenzij je het over de groep allochtonen hebt die hier geboren en getogen zijn, wiens ouders hier meer dan 25 jaar wonen en die mogelijk zelfs grootouders hebben die hier wonenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef quatara het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:32 schreef GummyGadGet het volgende:
TS moet zijn bek houden en leren zijn zinnen voortaan met een hoofdletter te beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |