*aai*quote:Op zaterdag 19 december 2009 @ 22:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Shit! Dat ik daar nog niet op kwam
Blijkbaar heb jij ergens op dit forum fail zien staan en neem je aan dat dit een antwoord is om de vraag te omzeilen?quote:
failquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij ergens op dit forum fail zien staan en neem je aan dat dit een antwoord is om de vraag te omzeilen?
Ik stelde geen vraag?quote:
quote:quote:
Fix je quote(dat was een fail aan jouw kant)quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:43 schreef quatara het volgende:
[..]
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij ergens op dit forum fail zien staan en neem je aan dat dit een antwoord is om de vraag te omzeilen?
fail
Hij doet het niet vanaf mijn smartphonequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:33 schreef quatara het volgende:
ringo, nou moet je wel je pm beantwoorden
nou heb je het hele opwarming voor ons date verneukt, je wordt bedanktquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij doet het niet vanaf mijn smartphone
Ik post hem wel even voor je:quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij doet het niet vanaf mijn smartphone
quote:hihahoi ringo
stiekemn ben ik een kloon niet door vertellen he
hihihihi
fail (je verbeterd snel je post)quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:42 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik stelde geen vraag?
Blijkbaar moet jij nog leren in groep 4 wat retorische vragen zijn![]()
Dat was geen verbetering, maar een toevoegingquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef quatara het volgende:
[..]
fail (je verbeterd snel je post)
fail ( toevoegingen zijn een vorm van verbetering)quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dat was geen verbetering, maar een toevoeging
(Ik had namelijk al snel door dat jij het niet zou begrijpen)
Hihi van je andere gebruiker natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef quatara het volgende:
kloon van wat stelletjes pauperzakken!
Fail.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef quatara het volgende:
[..]
fail (je verbeterd snel je post)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:48 schreef quatara het volgende:
[..]
fail ( toevoegingen zijn een vorm van verbetering)
Alsof jij dat wel geeft bij de fails die je in je laatste posts hebt gebruikt?quote:
jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Alsof jij dat wel geeft bij de fails die je in je laatste posts hebt gebruikt?
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 19 december 2009 @ 22:40 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja![]()
Met warme chocomel(met slagroom erop)
Hosselaar!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Oké, jij de koekjes, ik de chocomel.
Morgen 2 uur, bij jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |