3quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef KoekjesTwister het volgende:
Hoe lang woon je al in Nederland?
Dan moeten de mensen hun mond houden. Je typt goed Nederlands.quote:
zo liefff, als je wilt daten moet je zeggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:51 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Dan moeten de mensen hun mond houden. Je typt goed Nederlands.
ie? ie? ie? dat is toch een aanduiding voor de mannelijk geslacht? waarom begin je nou over ie?quote:
Moest in het 3fm topic.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:54 schreef quatara het volgende:
[..]
ie? ie? ie? dat is toch een aanduiding voor de mannelijk geslacht? waarom begin je nou over ie?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef quatara het volgende:
jaaa, ik wil hier blijven en dan zoek ik een nederlanse man en samen beginnen we een revolutie tegen hoofdletters.
je was net gemeen tegen mequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef Ringo het volgende:
[..]Ik schrijf me in voor de wedstrijd!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Want jullie weten dat sommigen er problemen mee hebben en het niet altijd zo gemakkelijk gaat
eeh, klop klop ik ben een vrouwquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:00 schreef IkBenOzan het volgende:
Jij bent echt een flikker manIk verbeter allochtonen ook als ze fouten maken en dan kijk ik ook zo:
![]()
Het is gewoon leuk, al maak ik zelf ook fouten. Gedraag je niet als een pussy man
wat is murks? en als alle geiten worden afgeslacht dan komen we gewoon nieuwe brengen en geiten uit een moslimland zijn opstandiger, dat je het weet!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef HenkySpanky het volgende:
Nou, nu alle geiten worden geslacht zullen de allochtonen vanzelf wel weer de bus terug naar huis nemen. Kan je lekker murks oefenen.
Marokkaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |